Kampaň pro podporu turistiky v Jeseníkách zaplaví regionální MHD

10. 9. 2010 | RaTP
Zajímavý způsob, jak dostat turisty do jednoho z nejkrásnějších koutů České republiky zvolila organizace Jeseníky-Sdružení cestovníky ruchu. V rámci spolufinancování ze strukturálních fondů EU (ROP Střední Morava) a z příspěvku Olomouckého kraje připravila kampaň na podporu turistického ruchu v Jeseníkách.

Ilustrační obrázek, zdroj: Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu

Zajímavý způsob, jak dostat turisty do jednoho z nejkrásnějších koutů České republiky zvolila organizace Jeseníky - Sdružení cestovníky ruchu. V rámci spolufinancování ze strukturálních fondů EU (ROP Střední Morava) a z příspěvku Olomouckého kraje připravila kampaň na podporu turistického ruchu v Jeseníkách. Ta startuje 13. září v dopravních prostředcích městské hromadné dopravy v Brně, Olomouci a Hradci Králové.

„Cílem kampaně je zvýšit zájem o tuto turistickou destinaci a pozvednout brand Jeseníků,“ říká Jan Závěšický, ředitel Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu. Sdružení chce komunikovat také fakt, že Jeseníky nejsou pouze klasickou horskou turistickou či lyžařskou destinací, ale také klimatickou lázeňskou oblastí a kulturním regionem.

Série tří vizuálů ve formátu A3 se objeví v dopravních prostředcích třech měst – Brna, Olomouce a Hradce Králové, které jsou širší spádovou oblastí Jeseníků.

Vizuálním pojítkem s MHD je charakteristický prvek dopravního prostředku, např. sedadlo nebo označovač jízdenek promítnutý do typické jesenické scenérie. „Ukážeme cestujícímu, jak by to bylo příjemné, kdyby byl právě teď v Jeseníkách. Podstatou je vyzdvižení kontrastu mezi reálným prostředím cestujícího a prostředím krajiny a služeb v Jeseníkách,“ objasňuje Walter Pisk z agentury Porta Design, která kampaň připravila.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: