Kanadská agentura Union oslavuje své zaměstnance parodickým videem. Povolila jim setkání s rodinou

10. 11. 2014 | Petr Michl



Reklama není typem podnikání, které by se dalo dělat jen od devíti do pěti. Otročinu může alespoň částečně vyvážit ten okamžik, když je práce odměněna marketingovými cenami. Přesně to se stalo i v kanadské Union Advertising Canada. Firemní úspěch v podobě nominace na Agenturu roku v žebříčku časopisu Strategy se snažili vrátit i těm, kterým za něj mohou být vděční - svým zaměstnancům. Takto to mělo probíhat.



„Reklamní byznys není jednoduchý. Do svých kampaní dávají lidé krev, pot a slzy. Proto, když se agentura jako Union dostane na shortlist v soutěži časopisu Strategy o agenturu roku, bolestný čas a energie vložená do kreativity si zaslouží oslavu. A firma rozhodně ví, jak své zaměstnance odměnit za dobře odvedenou práci."  vysvětlil Union na své webové stránce.

Samozřejmě se má jednat o parodii. Video bylo vytvořeno na počest zařazení na shortlist soutěže, má být potvrzením kreativity agentury a možná i tajným trumfem před finálním hlasováním. Každopádně vyjádření, že rodina je na prvním místě - tedy po klientech... a taky po cenách - zní až trochu strašidelně, mnohým z reklamního byznysu ovšem i trochu povědomě. Přejeme vám příjemný start do nového týdne.

Zdroj: Strategy Online

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: