Kdo je marketingová hvězda?

3. 4. 2012 | Petr Michl
Na dalším setkání Marketingového institutu se budou zkušení profesionálové snažit identifikovat, co má umět skvělý marketér.

Marketingový institut při VŠE pořádá svá setkání pravidelně každou první středu v měsíci. Tento týden bude hlavní téma více než zajímavé. Budou se probírat nutné i zbytné vlastnosti skutečného marketingového šampiona a s jejich nalezením pomůžou lety prověření profesionálové.

Českou pobočku agentury Mark BBDO (šestkrát oceněná jako reklamní agentura roku) bude zastupovat muž, který ji vede posledních 11 let, Petr Topinka.

Pohled perspektivní vznikající značky zastoupí František Grunt, marketingový manažer společnosti Active 24, stojící za kontroverzní kampaní Superváclav. Ukáže její výsledky a nastíní pohled malé firmy.

Vidění marketingu opravdu velké značky pro změnu poskytne vedoucí oddělení strategického a operativního marketingu Allianz pojišťovny, Pavel Jechort.

Zastoupena budou ovšem i stanoviska neziskového sektoru. Diskuze se zúčastní Ing. Michaela Severová, marketérka roku 2009, vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu MěÚ Litomyšl a výkonná ředitelka svazku obcí České dědictví UNESCO.

Celým večerem pak bude provázet šéfredaktor business titulů Economia, Daniel Köppl. Akce proběhne ve středu 4. dubna od 18 hodin v prostorách Trick baru v Malostranské besedě.

Vstupné: 299 Kč, studenti prezenčního studia do 26 let pouhých 99 Kč.

Registrujte se ZDE.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: