Klíšťovou encefalitidou se můžete nakazit i na podzim, upozorňuje nový reklamní spot. Vytvořila ho Focus Agency

29. 9. 2020 | redakce
Obří klíšťata útočí! A to i tento rok v další kampani z dílny vydavatele Marketing Journalu.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020

Od března tohoto roku se mluví de facto jen o Covid-19, neznamená to ale, že by byl jediným virovým onemocněním, které nám hrozí. Klíšťatům přenášejícím klíšťovou encefalitidu se dokonce po létě s nadprůměrnými srážkami nebývale daří a s lidmi vyhledávajícími častěji pobyt v přírodě mají i více příležitostí k přenosu. Nový spot společnosti Pfizer vytvořený Focus Agency (vydavatel Marketing Journalu, pozn. red.) varuje, že klíšťata nás mohou potrápit i na podzim. Naštěstí je ale dostupná vakcína.

PR a marketingová agentura Focus Agency se již řadu let věnuje medializaci témat na podporu očkování proti klíšťové encefalitidě pro nadnárodní farmaceutickou společnost Pfizer. Cílem spolupráce s klientem je komplexní marketingová a PR podpora očkování proti klíšťové encefalitidě prostřednictvím edukace veřejnosti. 

Poslední 2 roky reklamní kampaň spojuje ústřední postava klíštěte v nadživotní velikosti. Nový reklamní spot je lokalizován do městského parku a připomíná, že klíšťata nejsou jen v lesích nebo na loukách.

Natáčení TV reklamy probíhalo v průběhu dvou dnů v červnu tohoto roku. Hlavními postavami jsou nově čtyři klíšťata symbolizující rodinu. „To, že se nám klíšťata od posledního televizního spotu rozrostla z jednoho na čtyři, odráží reálný stav – klíšťat u nás bohužel stále přibývá,“ vysvětluje záměr Michaela Škopková, account director Focus Agency.

Přiznaně hrané situace, kdy se klíšťata snaží „zaútočit“ na lidi, podbarvuje dramatická hudba. I využití slowmotion záběrů ovšem napovídá, že jde o parodii. Celý spot je natočený tak, aby spojení lidí a klíšťat neevokovalo strach. Z natočených videí jsou pak připraveny další reklamní formáty pro online i offline reklamu.

Klíšťová encefalitida přitom může být skutečně závažným onemocněním, společnost Pfizer jako výrobce vakcíny proti tomuto onemocnění, FSME IMMUN, ovšem nepovažuje komunikaci založenou na strašení za efektivní. I z toho důvodu probíhala ve velmi podobném duchu i komunikace loni, kdy přerostlé klíště útočilo na lidi na místech, kde to obvykle nečekáme — například u rybníka, na zastávce, na zahrádce, u školy, při cvičení nebo na rande.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: