La Degustation Online bude koukat zákazníkům pod sukně

29. 8. 2012 | PeMi
Další díl LDO se zaměří na sledování, analyzování a vyhodnocování. Čekají vás heatmapy, webová analytika a monitoring sociálních sítí.

Jen co se děti školou povinné vrátí do svých lavic, otevře podzimní část netradičního seriálu konferencí La Degustation Online téma věnované analytice. „Koukáme se zákazníkům pod sukně, aneb sledujeme, analyzujeme a vyhodnocujeme“, tak Asociace.BIZ pojmenovala čtvrtý diskusní večer, který bude tentokrát rozdělen do dvou bloků.

 

V každém bloku budou moci diváci shlédnout dvě prezentace, které vždy doplní krátká panelová diskuse. První blok odstartují Dalila Thoribová společně s Martinem Starečkem, kteří představí možnosti efektivního využívání heatmap. Se svou prezentací o monitoringu sociálních sítí, který není jen lapačem zákaznických stížností, je doplní Martin Petrášek z eMerite.

Druhý blok nabídne matadora webové analytiky Jiřího Štěpána ze společnosti Et Netera, který pohovoří o nasazení webové analytiky do reality. Praktické rady se budou týkat zejména procesní mezery mezi perfektně změřenými daty a schopností investorů na ně adekvátně reagovat. Druhé prezentace se ujme Jana Žižková, která řídila marketing a PR v regionu střední a východní Evropy pro SAS institut. Následné panelové diskuse se zúčastní také Petr Šimeček, zakladatel agentury Keboola a přední český implementátor analytického nástroje Good Data.

 

Čtvrtý tematický večer spojený s ochutnávkou americké kuchyně je naplánován na úterý 4.9. od 18:00, zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: