Lidl nechtěl další plastovou kartičku. Uvádí digitální zákaznickou kartu

21. 9. 2020 | redakce
Řetězec uvádí věrnostní program Karta Lidl Plus. Nabídne exkluzivní slevové kupony, historii nákupů a s tím i usnadnění případného vrácení nebo reklamace zboží.

Obchodní řetězec Lidl měl v oblasti věrnostních programů za svými konkurenty poměrně skluz. Nyní se to snaží napravit konceptem digitální zákaznické karty, která nabídne celou řadu výhod.

Slevy mohou zákazníci čerpat napříč 13 evropskými zeměmi, kde Lidl působí, usnadní se také reklamace a vracení zakoupeného zboží. Lidl Plus má podobu mobilní aplikace, která je zdarma ke stažení v App Store (iOS) a Google Play (Android). Přes aplikaci je možné se hned a bez poplatků k programu registrovat.

Karta Lidl Plus má podobu QR kódu, který v průběhu markování zboží stačí přiložit ke speciálnímu skeneru a okamžitě tak čerpat výhody. „Ty spočívají v zajímavých cenách, exkluzivních slevových kuponech i aktuálních letácích, které se mění každý týden,“ upřesňuje jednatel společnosti Lidl Michal Farník.

Aplikace zahrne také elektronické opisy papírových účtenek. „Účtenky zůstanou trvale uložené v historii nákupů a výrazně tak usnadní reklamaci nebo vracení zakoupeného zboží,“ popisuje jednatel Farník. Postupně mají přibývat další nové funkcionality.

Všichni registrovaní uživatelé mají kromě standardních slev k dispozici exkluzivní slevové kupony, které by měly odrážet jejich nákupní preference. Kupóny je možné v aplikaci libovolně aktivovat a deaktivovat a zvolit tak jejich platnost i segment nabídky. „Cílem programu je nabídnout zákazníkovi rychlý přístup ke všemu, co jej skutečně zajímá, a nezatěžovat jej další reklamou,“ uvádí Michal Farník.

Kromě praktických funkcí, jako je například navigace do kterékoliv prodejny Lidlu, nabízí aplikace Lidl Plus i zábavné prvky. Za každý nákup obdrží zákazníci například stírací los, v budoucnosti se také mohou těšit na soutěže o exkluzivní ceny.

Vývojem věrnostního programu se Lidl intenzivně zabývá přes dva roky, a to s cílem, aby nešlo jen o projekt další plastové karty v řadě. Dosud byl program Lidl Plus aktivní ve 12 zemích Evropy (Rakousko, Španělsko, Dánsko, Polsko, Německo, Nizozemí, Slovensko, Belgie, Lucembursko, Finsko, Velká Británie a Irsko). Všude tam mohou se svou digitální kartou nakupovat levněji už i čeští zákazníci. V programu je registrováno přes 10 milionů lidí.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:
Podobné články: