Linka bezpečí spouští kampaň o štěstí

14. 12. 2016 | Michl Petr
Linka bezpečí odstartovala kampaň, ve které se zabývá tím, co je to štěstí. Odpovědi nehledá ve studiích, ale přímo u dětí.

 

Linka bezpečí odstartovala kampaň, ve které se zabývá tím, co je to štěstí. Odpovědi nehledá ve studiích, ale přímo u dětí. Jednoduchost a vtip dětských reakcí odzbrojí leckterého dospělého, který u otázky, jak být šťastný, váhá. Linka bezpečí věří v moudrost dětí, kterou rozvíjí už 22 let nonstop, anonymně a zdarma.

Z kampaně o štěstí, se kterou zahájila nezisková organizace Linka bezpečí první polovinu prosince, srší pozitivní energie. Linka bezpečí rozkrývá moudrost a vtip dětí, čímž se snaží poukázat na skutečnost, že děti a mladiství řeší své problémy stejně intenzivně jako dospělí lidé.

Na Linku bezpečí se denně obrací více než 500 dětí, které hledají útěchu, radu, odpovědi. Chtějí být šťastné. V krizi je přirozené, že řešení, které hledáme, často nevidíme. Věříme, že děti jsou moudré, proto odpovědi na své otázky mohou nalézt především samy v sobě nebo ve svém okolí. Naší úlohou je pomoci jim hledat, a to nonstop, anonymně a zdarma na čísle 116 111,“ říká vedoucí Linky Peter Porubský.

Jak být šťastný?

Web kampaně www.cojestesti.cz ukazuje očima dětí, jak být šťastný skrze autentické vzkazy a spontánní reakce ve hravém videu. „Když ležím v posteli a něco si přeju. Když je celá moje rodina zdravá a šťastná,“ patří mezi myšlenky s jednoduchým, ale pravdivým poselstvím. Často se dětská sdělení dotýkají tématu rodiny, čímž mrazivě odrážejí nevyřčený svět dětských přání: „Mít hodnou rodinu. Mít někoho, kdo ho vždy podrží. Jsem šťastná, když se máma s tátou nehádají. Byla bych víc šťastná, kdyby nebyl táta tak dlouho v práci. Aby k nám jezdil brácha častěji,“ zní na webu.

„Kampaň jsme pojali ryze pozitivně od prvotní myšlenky až po finální zpracování napříč komunikací na sociálních sítích, online propagací i vizuály v metru. Naším cílem je vytvořit povědomí o Lince bezpečí jako o inspirativní, odborné a proaktivní značce, která pomáhá dětem nacházet řešení v sobě samých,“ dodává PR specialistka Linky bezpečí Michaela Pišiová.

Linka bezpečí stmeluje rodiny

Kampaň Linky bezpečí tak nejenom rozkrývá hloubku dětského myšlení, ale stmeluje rodiny dohromady. Vyzývá na Facebooku všechny rodiče: „Zeptejte se svého dítěte, jak být šťastný. Budete překvapeni jeho odpovědí.“ Prosinec se tak ponese v duchu sdílení pocitů a rozhovorů s dětmi na téma štěstí. Hlášky a moudra svých ratolestí mohou uživatelé Facebooku sdílet i ve skupině Odposlechnuto od dětí.

Na fanoušky kampaně čekají i spontánní reakce dětí na otázky, jak být sám sebou, jak být zajímavý, jak být oblíbený a jak být slavný. Znáte odpověď i vy?





 

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: