LinkedIn vychází vstříc značkám. Zavádí Showcase Pages vhodné pro sub-brandy

21. 11. 2013 | Petr Michl
LinkedIn přináší nový nástroj pro produktovou komunikaci firem. Showcase Pages například umožní Mcirosoftu vytvořit stránky pro Xbox nebo Office.

LinkedIn se v poslední době snaží přiblížit tradičním sociálním médiím a zvýšit čas strávený uživateli na stránce. Zároveň ale také usiluje o to, aby byl atraktivnější nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. K firemním stránkám nyní přidává i takzvané Showcase Pages, v rámci nich mohu značky vyčlenit vlastní stránky i svým sub-brandům. Microsoft tak například může věnovat Showcase Page herní konzoli Xbox nebo kancelářskému balíku Office, Siemens může své rozsáhlé produktové portfolio rozdělit dle divizí a Adobe si již vytvořilo podstránku Adobe Marketing Cloud.

Oproti firemním stránkám chybí u této nové alternativy sekce věnovaná Volným místům či přímo produktům službám. Showcase Pages byly testované v pilotním programu s pomocí velkých společností typu Adobe, Cisco, Microsoft a HP.

Právě pro velké společností s rozmanitými produktovými řadami je novinka LinkedIn určena nejvíce, snažit se vecpat korporátní a spotřebitelské informace do jednoho news feedu může být zkrátka obtížné. Techcrunch nicéně informuje o tom, že významnou změnou jsou i možnosti propagace. Mimo možnosti sponsored updates pro příspěvky na Showcase Pages budou k dispozici i takzvané Follower Ads pro navyšování pro navyšování „fanouškovské" báze. LinkedIn s tím pochopitelně sleduje vyšší příjmy společnosti, zároveň dává firmám příležitost, jak účinněji protlačit svůj obsah k uživatelům.

Zdroje: techcrunch.com, blog.linkedin.com, marketingland.com

Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: