Efektivní řízení produktů, značek: Brand & Product Forum 2013

6. 3. 2013 | PeMi
Hůl na reklamu Viléma Rubeše, ostrovtip Marka Prchala, rebranding AC Sparta Praha i nejefektivnější online trendy pro budování značky a návody k hodnocení efektivity kampaní i marketingových investic od manažerů značek, jako jsou Danone, Aukro, ESET, ČT, ale i Prague International Marathon. To vše na letošním Brand & Product Forum.

Zpropagovat svou značku je ne vždy lehkým úkolem všech product manažerů, category manažerů, marketingových a obchodních manažerů, kteří jsou zodpovědní za úspěšnost produktů na trhu. Brand & Product Forum je pak jejich tradičním setkáním, kde mohou načerpat inspiraci od těch nejúspěšnějších hráčů na trhu. Letošní ročník se koná 25. dubna.

 

Ústředním cílem fóra je výměna zkušeností, názorů a diskuse o efektivním zavedení a řízení značky, produktů, produktových řad, podpoře prodeje produktů, inovativních marketingových a obchodních strategiích.

Program ovšem slibuje atraktivních témat celou řadu, toto je jejich seznam:

  • „NA SLOVÍČKO" s osobnostmi českého marketingu
  • Ideální mediamix pro rozvoj značky
  • Inovace a reakce na změny na trhu
  • Hodnocení známosti značky, efektivity kampaní/mktg investic
  • Ukázky případových studií:
  1. Rebranding, repositioning  brandu (TV óčko)
  2. Druhý dech: jak změnit dlouhodobě zažité vnímání značky? (AC Sparta Praha)

 

Energický start dne obstarají dva z nejznámějších českých kreativců, Marek Prchal a Vilém Rubeš. Poukážou na příklady dobré i špatné propagace značek i nové trendy, které se v této oblasti objevují. Dobré čeká chvála, to špatné hůl na reklamu.

Brand Manager Activia CZ&SK ve společnosti Danone, Petra Chovancová, a marketingový ředitel, Prague International Marathon a RunCzech, Miroslav Jiřík, se pokusí nastínit efektivní kombinaci marketingových kanálů pro úspěšnou komunikaci brandu, vše bude ilustrované i příklady úspěšných integrovaných kampaní s přesahem na sociální sítě.

 

Country Manager VF (značky Wrangler a Lee) Czech & Slovakia & Hungary, Patrik Čanecký, v rámci loňském ročníku Brand & Product Forum

 

Hlubší ponor do online světa zprostředkuje výkonná ředitelka nových médií České televize, Pavlína Kvapilová a marketingový ředitel společnosti ESET, Jaroslav Fabián. Čeká vás aktivizace fanoušků na sociálních sítích, využití mobilního marketingu i prozrazení dalších trendů, které pomáhají zviditelnit značku. Projekt, o kterém se bude rozhodně mluvit, je například bezplatné antivirové poradenství na Facebooku Nemáme rádi viry, které ESET spravuje.        

Případovou studii repositioningu TV Óčko přiblíží její marketingová manažerka, Kristýna Štíhelová. Ředitel komunikace AC Sparta Praha, Ondřej Kasík bude mluvit o rebrandingu tradičního klubu a o snaze změny jeho vnímání širokou veřejností.

Hodnocením známosti značky, efektivity kampaní i marketingových investic pak provede marketingový manažer, Aukro, Martin Duda. Ukáže stanovení měřitelných cílů a klíčových ukazatelů, práci s ukazateli i využití dat při plánování dalších aktivit.

Kompletní program  naleznete ZDE.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: