Marketingová hodnota Kvitové vyletěla o řád

7. 7. 2011 | KuL
Marketingová hodnota tenistky Petry Kvitová vyletěla po triumfu ve Wimbledonu o řád.

Podle manažera české hvězdy Miroslava Černoška se nyní pohybuje v osmimístných číslech a tenisovou legendou by se jednadvacetiletá hráčka z Fulneku mohla stát za rok, pokud uspěje ve Wimbledonu i na olympiádě v Londýně.

Kvitová má kontrakt s Nike, který se ale již během US Open změní ve prospěch hráčky, jež letos vyhrála s Wimbledonem čtyři tituly, je sedmá v žebříčku a mnozí předpovídají, že by se mohla stát jedničkou.

Dále má v portfoliu dodavatele raket Wilson, výrobce hodinek Ulysse Nardin nebo oděvní společnost Steilmann.

„Jestliže se marketingový potenciál Petry pohyboval v řádech sedmimístných čísel, tak nyní se díky Wimbledonu dostane každopádně na osmimístná čísla," uvedl Černošek, jehož společnost M Sport Servis Kvitovou zastupuje a dostává 25 procent z uzavřených obchodních smluv a další procenta z jejích odměn na turnajích.

Už v Londýně se Černošek setkal s generálním ředitelem energetické společnosti ČEZ Martinem Romanem a dohodl se na smlouvě pro Kvitovou. "Stane se tváří jednoho jejich produktu. Je vidět, že i silné české firmy vnímají její potenciál," řekl Černošek s tím, že bylo pozitivní, že Kvitová vyhrála suverénně a nabízí krásný úsměv.

Příští rok má Kvitová ještě větší šanci se zviditelnit než při letošním Wimbledonu. Na trávu do All England Clubu přijede obhajovat titul a tři týdny poté se na stejném místě uskuteční olympijský tenisový turnaj.

Zdroj: www.financninoviny.cz
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: