McDonald's rozehrává na printech hamburgerovou symfonii

16. 9. 2019 | Petr Michl
Limitovaná edice hamburgerů Signature si zasloužila propagaci na úrovni. Stará se o to série skvostných reklam.

Společnost McDonald's si vybrala silnou vizuální metaforu pro propagaci svých nových prémiových hamburgerů v Německu. Zážitek z jídla se často připodobňuje k tomu z hudby. A vypadá to, že limitovaná edice Signature dokáže rozehrát pro chuťové pohárky pořádnou symfonii.

Printy, které ji představují, totiž nalézají bohatě vrstvený hamburger ve fotografiích koncertních síní s více patry balkonů při pohledu z pódia. Vše doplňují claimy jako : „Symfonie pro vaše smysly", „Složeno speciálně pro vás" či „Hamburger ve své umělecké podobě".

Jde o práci agentury Thjnk. Nadšeně ji tleskáme, doslova skvěle zahráno.

Zdroj: Thjnk

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: