Medieval Branding: takto vypadají loga slavných značek ve středověké úpravě

31. 1. 2022 | Petr Michl
Malířství v době gotiky zachycovalo napětí mezi náboženskými výjevy a všedním životem. V rámci projektu Medieval Branding se tento kontrast podařilo dostat i do středověkého ztvárnění log světových značek.

Různých variant log světových značek jsme už viděli mnoho, málokdy ale braly inspiraci v tak daleké minulosti jako tyto. Grafik Ija Denisov s uměleckým jménem Ilya Stallone vytvořil sérii „Medieval Branding“, ve které loga upravuje ve „středověkém stylu“.  

Krokodýl od Lacoste tak dostává do úst světce, který bere svůj osud s motlitbou a stoickým klidem.

 

Liška v logu prohlížeče Firefox dostává poněkud ďábelské vzezření.

 

Nejvíce se nám ovšem líbí více minimalistické zasazení do dobového kontextu. To se týká třeba 4 propletených kol u loga automobilky Audi, které se stávají koly od kočáru.

 

Okno z loga Windows poté získává větší zdobnost a vitrážová skla.

 

Na další díla zahrnující například loga značek Puma, YouTube, Burger King, Starbucks nebo Playboy a Instagram se podívejte níže.

Zdroj: ilya_stallone_artist / Instagram

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: