Rodičovství je dřina, uznává McDonald’s
Sociální sítě do nás pumpují tu krásnější stranu reality a týká se to i rodičovství. Možná o to víc jsou lidé s malými dětmi překvapení, jak náročné to někdy umí být. McDonald's v Belgii je oslovuje s dávkou empatie a zajímavou nabídkou. Zaplatit u něj šlo i pouhým ukázáním dostatečně čerstvého rodného listu.
Kampaň z dílny TBWA/Belgium je podanou pomocnou rukou unaveným rodičům. Těm, pro které je někdy jen dojít si se svým novorozencem na jídlo do restaurace bezmála hrdinským výkonem. Kočárek zaseknutý ve složeném stavu, na ovládání komplikovaná autosedačka, dudlík zapadlý mezi sedačky – to jsou jen střípky nesnází, které vás mohou potkat, když se rozhodnete jet autem. A to vůbec nemluvíme o tom, jak svou nevoli k čemukoliv umí vyjadřovat samotná mimina. Vizuály kampaně nicméně ukazují především ty prvně zmíněné, a to se srozumitelným sloganem:
„Rodičovství je těžké. Večeře nemusí být.“
Aktivace byla spuštěna mezi svátkem matek a otců. Tedy v období, kdy je rodičovství mediálně více v centru pozornosti. Je na ní ovšem cenné, jak vyznívá nenuceně. Kampaně využívající téma rodiny jsou často plné patosu a „nekrásnějších okamžiků života“. McDonald's si v tomto případě sundal růžové brýle a jednoduše říká rodičům novorozenců, že chápe, jak je jejich role těžká, a zve je na jídlo. Jde o gesto, které si budou pamatovat hodně dlouho.