Na Instagramu půjdou značkám propagovat Stories

29. 1. 2019 | Petr Michl
Značky budou moci brzy navýšit dosah svých Stories skrze jejich dodatečnou propagaci. Novinkou je i možnost vytvářet na konkrétní Stories přímé linky.

Zdá se, že na Instagramu se blíží ke svému plnému uvedení dva očekávané updaty: přímé linky ve Stories a také možnost pro firemní účty zvýšit dosah svých Stories propagací.

Instagram oznámil, že takovéto funkce plánuje, již v listopadu minulého roku. Jejich využití v praxi nyní zachytila Lindsay Gamble. Pokud rozkliknete symbol tří teček u konkrétního příběhu, zobrazí se vám nové možnosti. „Share Link To Entire Story" a „Promote". První z nich dovoluje sdílet URL, která navede lidi přímo na konkrétní příběh na Instagramu, druhá pak navýšit dosah podobně, jako to jde u příspěvku ve feedu Facebooku nebo Instagramu.


Zdroj: Lindsay Gamble / Twitter

Propagace Příběhů umožní značkám zvýšit jejich dosah i  mimo okruh jejich dosavadních followerů. Mezi variantami účelů propagace se nabízí mimo navýšení návštěvnosti webové stránky a navštívení Instagram účtu i podnícení publika, aby komunikovalo s účtem skrze přímé zprávy.


Zdroj: Matt Navarra / Twitter

Varianty cílení propagace jsou:

  • automatické (cílí na lidi podobné vašim followerům)
  • využití minulého nastavení cílení
  • individuální nastavení cílení

My tyto funkce ještě nevidíme a jejich rollout není dosud potvrzen. Zdá se ale, že se tento moment blíží.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: