Nechme mladé lvy řvát!

26. 3. 2013 | PM
České kolo soutěže Young Lions se blíží. Mladí kreativci do 28 let, zvedněte hozenou rukavici.

V loňském světovém finále soutěže Young Lions v Cannes si Česká republika zopakovala předchozí historický úspěch. Po předloňském zisku zlaté a bronzové medaile získala loni opět zlatou v kategorii Media a stala se první zemí, které se povedlo vyhrát tuto kategorii dvakrát po sobě.

Young Lions je unikátní soutěž, která již od roku 1995 podporuje rozvoj mladých talentů v reklamním a komunikačním průmyslu a zároveň pomáhá charitativním organizacím s jejich komunikací. V národním kole se letos soutěží ve třech kategoriích – Cyber, Print a Media. Dvoučlenné týmy do 28 let mají pouze 24 hodinna odevzdání finálního výstupu (banneru, inzerátu nebo komunikační strategie) na základě zadaného briefu. Zadání bývá zaměřeno na podporu vybrané charitativní organizace či všeobecně prospěšné myšlenky.


Samotný brief je tajný až do začátku soutěže, aby všichni soutěžící měli stejnou výchozí pozici. Vítězové národního kola budou v červnu 2013 reprezentovat Českou republiku ve světovém finále v Cannes, které probíhá během nejvýznamnějšího světového festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions. Soutěžící se rekrutují primárně z komunikačních, digitálních, mediálních a PR agentur. Týmy mohou být vytvořeny účelově pouze pro tuto soutěž bez ohledu na společnost, pro kterou pracují. Není omezeno množství týmů vyslaných z jedné společnosti.

Přihlásit se do soutěže lze do 8. dubna 2013 na adrese younglions.cz/prihlaska. Samotná soutěž proběhne od 15. do 18. dubna v Praze. Více informací lze získat na webu a facebookové stránce.

Soutěž vyhlašuje poradenská společnost FLEmedia, která je oficiálním reprezentantem Cannes Lions v České republice, ve spolupráci s AKA (Asociací Komunikačních Agentur) a za podpory ADC (Art Directors Club).

 

Podmínky účasti:

Soutěží dvoučlenné týmy do 28 let včetně.

Narození 23/06/1984 a později (nutno doložit kopií občanského průkazu nebo pasu).

Dobrá znalost angličtiny (pro účast v Cannes je nezbytná).

Zaplacení účastnického poplatku (podle zvolené kategorie).

Přihlašovací poplatky:

CYBER – 4500 Kč
PRINT – 4500 Kč
MEDIA – 5500 Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH a za jeden tým.


Termíny soutěže:

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: