New Media Inspiration 2020: jak se vyznat ve světě nejistoty, scamu a dezinformací

3. 2. 2020 | redakce
Měření výkonu kampaní, mediální plánování, proměna mediálního prostředí nebo dezinformace a jejich dopad. Konference New Media Inspiration stojí za pozornost.

Osmý ročník konference New Media Inspiration láká na zajímavé osobnosti z  nejrůznějších institucí. Řeč bude o nejnovějších metrikách výkonu médií, správném vyhodnocování dat, proměně mediálního prostředí a způsobu konzumace médií, efektivním mediálním plánování, dezinformacích a jejich dopadech a řadě dalších témat. Seznamte se s programem konference.

Potenciál technologií spojených s „cognitive computing“ představí Kateřina Lesch z Deloitte Czech Republic. Jak přesně tyto technologie imitují výkon lidského mozku, které kognitivní komponenty využívají a ve kterých oblastech se nejčastěji používají? V přednášce budou shrnuty dosavadní přístupy a bude demonstrováno využití v konkrétních aplikacích.

Jak přesně funguje scam na Faceboou, kdy podvodníci zneužívají účty známých osobností? Kdo se nejčastěji stává obětí těchto podvodů? A jak vypadá boj s těmito útočníky? Radim Ochvat z PPF Group provede účastníky tématem scamu na Facebooku i v reklamních systémech firem všech velikostí a poodhalí, jak funguje řešení tohoto problému, se kterým se potýkají technologičtí giganti již řadu let.

O tom, že je nevyhnutelné redefinovat mediální plánování a vytvořit nový standardizovaný model mediálního nákupu, který bude reflektovat styl konzumace médií současného publika, je přesvědčen Michal Majnuš z Dentsu Aegis Network Czech Republic. Ten si od standardizovaného modelu podle pozornosti slibuje revoluci, která vytrhne mediální domy z pohodlné letargie nákupu. Zodpovězeny budou otázky, na co všechno je třeba myslet při implementování tohoto systému do praxe, aby byla zajištěna transparentnost a efektivita.

Měření výkonu a úspěšnosti kampaní v sociálních médiích je často limitované existujícími atribučními modely. Ve své prezentaci Peter Podolinský ukáže rozdíly mezi atribučními modely používanými Facebookem a Googlem a zaměří se na hledání atribučního modelu, který je v daném případě nejblíž pravdě. Na konkrétních kampaních pak ukáže, jak stejná čísla vypadají jinak, pokud na ně nahlížíme různými atribučními modely.

Datový pohled na konzumaci médií a mediální aktivity poskytne Hana Friedlaenderová z Nielsen Admosphere. Představí hned několik výzkumných projektů této společnosti. V přednášce zazní, jak na proměnu mediálních a komunikačních kanálů reaguje průměrný český konzument – jak změnil své chování.


Momentky z předchozích ročníků NMI. Zleva: Ján Simkanič, zaujaté publikum, Petr Koubský a Josef Šlerka. 

Halina Šimková, forenzní expertka a spoluzakladatelka 4BIN – Centra pro bayesovskou inferenci, účastníky konference provede bayesovskou logikou a naučí je její základní principy používat v praxi. Kateřina Lesch představí sílu technologií spojených s „cognitive computing” a ukáže jejich užití v konkrétních aplikacích.

Jak lze změřit důvěru ve zpravodajská média ve fragmentovaném mediálním prostředí prozradí Jakub Macek z Masarykovy univerzity, jaké dopady mohou mít dezinformace v digitálním světě, poodhalí Tomáš Kolomazník z Centra pro bezpečnostní analýzy a prevenci.

New Media Inspiration opět připravuje TUESDAY Business Network ve spolupráci se Studii nových médií. Moderování se ujmou Petr Koubský s Jánem Simkaničem z Deníku N, trojlístek moderátorů doplní Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studií nových médií.

 

New Media Inspiration

Kdy: 7. března

Kde: v aule Právnické fakulty Univerzity Karlovy

Prohlédněte si konkrétní program a registrujte se. 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: