Nivea zprostředkovává díky moderním technologiím dotek lidské kůže na dálku

13. 1. 2016 | Petr Michl
Nivea představila projekt Second Skin (druhá kůže) jako příležitost, díky níž mohou lidé pocítit vzájemný lidský dotek kdekoliv na světě.

 

Nivea představila projekt Second Skin (Druhá kůže) jako příležitost, díky níž mohou lidé pocítit lidský dotek kdekoliv na světě. Třeba i mezi blízkými osobami, které od sebe žijí skutečně daleko.

Využívá k tomu nanotechnologie a zároveň i virtuální realitu. Oblek ušitý z látky obsahující nanotechnologie dokáže uchovat elektronické impulsy, rozpoznat a přenést teplo, pohyb, tlak a další vjemy, které může člověk zažívat skrze dotek kůže.


Podobné vlastnosti se mohou hodit. „Objetí zaslané přes mobil nenahradí skutečné objetí od někoho, koho milujete. Myslím, že jde o něco unikátního,"  říká ve videu Pablo. On žije v Paraguayi, jeho matka Laura tisíce kilometrů daleko v Madridu ve Španělsku. Nivea se jim však rozhodla tyto Vánoce zprostředkovat setkání, které by mohlo s pomocí nejmodernějších technologií vřelé lidské objetí simulovat.
V tuto chvíli vám doporučíme zhlédnout nejprve video a až poté pokračovat ve čtení textu. Nenechte se připravit o překvapení.

.

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Ano, projekt Second Skin je tak trochu habaďůra. Chytří inženýři byli ve skutečnosti herci nebo bystří marketéři, kteří za celou kampaní stojí. Ta sice nedokázala dodat to, co slibovala, ale je velice úspěšná v jiných aspektech. Jedná se o typické HLP, tedy hluboký lidský příběh. Ten navíc v tomto případě zdůrazňuje to, jak důležitá je lidská kůža. Ano ta věc, o kterou se stará Nivea už od svého založení v roce 1882.

Zdroj: Digital Buzz Blog

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: