Obama chce zatraktivnit americké exportéry

8. 7. 2010 | KAM
Zdvojnásobit export v průběhu pěti let - to je nově vyhlášený cíl amerického prezidenta Baracka Obamy. Cesta, kterou toho dosáhne, vede mimo jiné také přes lepší pochopení cílových trhů a přizpůsobení nabídky. Americké firmy totiž hodlají atakovat trhy, které jsou kulturně velice odlišené.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Zdvojnásobit export v průběhu pěti let - to je nově vyhlášený cíl amerického prezidenta Baracka Obamy.
Cesta, kterou toho dosáhne, vede mimo jiné také přes lepší pochopení cílových trhů a přizpůsobení nabídky. Americké firmy totiž hodlají atakovat trhy, které jsou kulturně velice odlišené. Firmy se tak budou muset lépre seznámit například s čínskou kulturou a trhem.
"V budoucnu se budeme stále častěji setkávat se selháváním tradičního marketingu na cizích trzích. Čím dříve si uvědomíme, že americký marketing v Číně nemůže fungovat, tím rychleji dosáhneme úspěchu," nechal se slyšet jeden ze členů osmnáctihlavého poradního týmu, který prezident pro podporu exportu sestavil. "Máme tak velkou příležitost naučit se, ale zároveň také předat mnoho nového."


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: