Od strojů zpátky k lidem - online nakupování s osobním asistentem

24. 9. 2013 | beda

Řada e-shopů prodávajících oblečení, boty a doplňky už pracuje se vstupními dotazníky, ve kterých si každý nový zákazník navolí, jaký typ zboží se mu líbí a případně i jaká je jeho velikost. Při dalších návštěvách už jednoduše brouzdá mezi zbožím, které se mu prakticky líbí všechno. Nebo alespoň není úplně mimo jeho styl.

Zákazníci ale prahnou po trochu opravdovějším doporučení. Mají si tyto trendy chlupaté boty koupit hned? Budou trendy i příští rok? Řešení je několik. Svůj výběr mají na takových stránkách různé celebrity nebo například modní blogeři, ale ke slovu se dostávají opět osobní asistenti a stylisté.

Myslíte, že na e-shopu vám nikdo osobně neporadí? Není to tak úplně pravda. Několik startupů se rozhodlo, že do prodeje opět začlení lidský prvek. Pojďte se podívat, jak to dělají.   

Obchod Keaton Row nechává své zákaznice rozhodnout, jak moc chtějí nebo nechtějí ke svým jednotlivým partiím přilákat pozornost a přiřadí je na stálo k jednomu stylistovi. Někdo vidí v tomto přístupu evidentně budoucnost. Fond Menlo Ventures nedávno do rozvoje osobního online obchodu pro ženy přispěl částkou 1,6 milionů dolarů.  

Osobní asistenti jsou potřeba například při výběru luxusního zboží. To si myslí i PS DEPT - aplikace, která pomáhá s výběrem dražších kousků. Zaměřuje se mimo jiné i na získávání zboží, které je momentálně na bližších pobočkách obchodů nedostatkové.

Startup Style for hire zase pracuje se snadným způsobem, jak jako zákazník oslovit nejbližšího stylistu v okolí. Není to ale úplně levná záležitost.

Ale jsou i lacinější volby, například Stitch Fix, který pracuje s kousky kolem 65 dolarů a za styling si přiráží dalších 20 dolarů. Tato služba pracuje se vstupní sadou otázek ohledně preferovaných stylů, ze kterých následně vycházejí stylisté. Zákazníci si ze zaslaných věcí vyberou a ty, které vrátí, se stanou dalšími cennými informacemi pro společnost a její stylisty.

Pro muže je tady například Bombfell. Tato společnost funguje jako zásilková předplatitelská služba, která pracuje nejen s detailním dotazníkem, ale i s oblíbenými věcmi zákazníků na sociálních sítích. Konečné slovo ohledně toho, co půjde do zákazníkova balíčku, má ale vždy stylista.

Zdroj: www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: E-Commerce Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: