Olympiáda netáhne inzerenty. Televize možná prodělají.

21. 1. 2010 | KAS
Inzertní krize ukázala další ze svých stinných stránek, které ostatně předpověděl i jeden z nejvýraznějších barometrů - cena spotu při americkém Super Bowlu, která letos teprve podruhé v historii klesla. Televize totiž začínají zjišťovat, že ani takový podnik, jako je Olympiáda, nemusí být zlatým dolem. Inzerenti pravděpodobně nebudou ochotni platit za vysílací čas tolik, aby výdělky z reklamy pokryly náklady za vysílací práva.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Inzertní krize ukázala další ze svých stinných stránek, které ostatně předpověděl i jeden z nejvýraznějších barometrů - cena spotu při americkém Super Bowlu, která letos teprve podruhé v historii klesla. Televize totiž začínají zjišťovat, že ani takový podnik, jako je Olympiáda, nemusí být zlatým dolem. Inzerenti pravděpodobně nebudou ochotni platit za vysílací čas tolik, aby výdělky z reklamy pokryly náklady za vysílací práva. K nákupu práv přitom většinou došlo již před několika lety. Přesvědčila se o tom například televizní stanice NBC, která koupila vysílací práva pro USA. Velikost ztráty televize vyčíslila na neuvěřitelných 3,7 miliard korun.
A podobně na tom budou i jiné televizní stanice. Olympiáda tedy bude narozdíl od vítané pomoci jen další čarou přes rozpočet.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: