Veřejnost zná definitivní podobu loga Škody

1. 3. 2011 | MAT
Po měsících dohad a čekání zná konečně veřejnost definitivní podobu loga Škodovky. Logo bylo představeno včera ve večerních hodinách a kromě něj Škoda odhalila také designovou studii nového vozu, označeného jako "Vision D".

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Po měsících dohad a čekání zná konečně veřejnost definitivní podobu loga Škodovky. Logo bylo představeno včera ve večerních hodinách a kromě něj Škoda odhalila také designovou studii nového vozu, označeného jako "Vision D".

Jak bylo naznačeno v polovině minulého měsíce, nový znak je pouze faceliftem toho původního a žádné vyloženě zásadní změny se nekonají. Ačkoli říci, že se nezměnil vůbec, by bylo troufalé. Okřídlenému šípu byla vtisknuta mnohem větší dynamika, jeho barva, používaná na korporátních materiálech, zesvětlala a je "jedovatější", název společnosti je nově vysázen trendy fontem (ne nepodobným písmu, které užívá například finská Nokie). Znak je rozhodně agresivnější a dynamičtější a bude dobře podporovat novou cestu, kterou se Škoda vydá.

Spolu s převléknutím korporátního designu představila Škoda také nové, výrazně zjednodušené korporátní stránky.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.