Reklama cílená dle obsahu konverzace na Twitteru je tady

20. 2. 2013 | Bednářová Daniela
Na stížnosti a povzdechy na Twitteru už nereagují jen followeři, ale i reklamy. LocalResponse v Americe cílí reklamu dle obsahu tweetů.

Cílení reklam v reálném čase už není žádná neznámá. Cookies na nás číhají v podstatě všude, ale pořád to ještě nebylo všechno. Velký internetový bratr pozoruje to, které stránky prohlížíme a zda dokončujeme nákupy, aby nás pak mohl bombardovat reklamami, které nás přimějí vrátit se zpátky a nákup dokončit. Ale nyní ho zajímá i to, co konkrétně si píšeme na sociálních sítích.
Společnost z New Yorku LocalResponse se zaměřuje na cílení reklamy na základě obsahu příspěvků na Twitteru. S firmou spolupracují už velké světové firmy jako je Coca-Cola, Nike, Verizon, Pepsi, Dell, Microsoft a řada dalších.

 

Podle LocalResponse se jedná o “social intent marketing”, což znamená odezvu na konverzace na sociálních sítích v reálném čase. Díky cílení dle obsahu tweetů jsou reklamy proklikovější.
Když se ve svém tweetu uživatel zmíní, že se mu rozpadají běžecké boty, může se mu pak objevit reklama na nové super běžecké boty Nike, dokonce i v nějaké príma akci. Zadavatelé mohou cílit na hashtagy vztahující se k jejich kampani, na pozitivní zmínky o své společnosti, nebo na negativní zmínky o konkurenci.

Doposud pracovala technologie společnosti LocalResponse především s banerovými reklamami na mobilních telefonech. Dalším omezením je, že 80 % všech tweetů, které LocalResponse sleduje, pochází od amerických uživatelů. Vyjednávání s dalšími sociálními sítěmi již samozřejmě probíhá. Takže zatímco minulý rok data z Twitteru představovala pro firmu hlavní zdroj informací, na konci letošního roku by informace z Twitteru měly tvořit polovinu veškerých dat, se kterými bude firma pracovat.

Zdroje: www.adage.com, www.localresponse.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: