Pepsi sází na popové divy a sociální média, Coca-Cola se snaží zbavit negativní nálepky

23. 8. 2013 | BeDa
Pepsi má brunetku a hudební akci na Twitteru, Coca-Cola má blondýnku a nové video o pohybu.

Katy Perry, Pepsi a Twitter vytvořili pro nadcházející předávání hudebních cen MTV Video Music Awards (neděle 25. srpna) nerozlučnou trojici. Katy svoje vystoupení nebude mít jako ostatní umělci v brooklynském Barclays Center, ale na dosud neodtajněném místě jinde v New Yorku.

Katy Perry je na sociálních médiích hodně aktivní, fanoušci se na Twitteru rádi baví například o jejích modelech, ve kterých vyráží do společnosti. Pepsi jako generální partner akce chce obrandovat celý večer a tak si nemůže nechat ujít ani sociální twist, který má v plánu oblíbená americká zpěvačka. Diváci události a fanoušci Katy Perry budou vyzýváni, aby používali hashtag #Katynow k tomu, aby se dostali k prémiovému obsahu k připravované desce Prism. Budou to například názvy skladeb, slova, videa o tom, kde Katy čerpala inspiraci a podobně.

Během víkendu, kdy se budou hudební ceny předávat, si také fanoušci budou moci poslechnout dvě nové písničky ze speciální microsite. Pro tu, která se jim bude zamlouvat více, mohou i hlasovat a rozhodnout tak, kterou z nich Katy nakonec na předávání cen zazpívá. Tato písnička se pak stane jejím dalším singlem z alba, které vyjde až v polovině října.

Vedení Pepsi věří, že se jim tak podaří opanovat konverzaci na Twitteru během večera.

A co mezitím dělá Coca-Cola? Kromě toho že má pod palcem také pár těch popových princezen jako je třeba Taylor Swift, tak se limonádový gigant stále zaměřuje na to, aby nebyl spojován s nezdravým životním stylem. Proto ve spolupráci s autorem oceňovaného videa “Back to the Start” pro Chipotle, Johnnym Kellym, vytvořila video na oslavu pohybu.


S hlavním claimem “Radost je pohyb, pohyb je radost” hopsají loutky videem a snaží se ukázat, že je pohyb spojen v životě s radostí.

V kampani proti obezitě ale není video jediným počinem limonádové společnosti. Patří k ní i speciální webové stránky, které vyzývají návštěvníky, aby se podělili o nápady, jak bojovat proti obezitě.

Abychom ale Pepsi nekřivdili, i ta se snaží pracovat na svém dopadu na zdraví zákazníků. Se zpěvačkou Beyoncé spolupracovala na projektu Dance for Chance. Osmička nejlepších tanečníků ze soutěže dostala možnost setkat se s Beyoncé osobně i možnost pracovat s jejím choreografem. 

Zdroje: www.coca-colacompany.comwww.pepsico.comwww.adweek.com, www.ashable.com

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: