Pepsi uvede nový vzhled plechovek i podobu etiket lahví

22. 1. 2020 | redakce
Pepsi reaguje na rostoucí oblibu variant bez cukru a trend matného designu. Její sugar free plechovky se už nebudou lesknout.

 

Světoznámá značka colových nápojů představí také na českém trhu nový design etiket svých láhví i vzhled plechovek. Novinka se týká portfolia bezkalorických variant Pepsi.

Pepsi tím reaguje na aktuální trendy v designu etiket se zachováním důrazu na svoji dlouhou tradici a atributy značky. „Změnou prošlo zejména barevné provedení etikety s cílem posílit image moderní značky. Plechovky s novým designem budou proto v matné černé, nikoli lesklé, jako tomu bylo doposud. Identita značky, jako je logo, zůstává,“ vysvětluje Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.

Nové podoby se dočká výhradně balení bezkalorických variant této značky, kam v současnosti na českém trhu patří Pepsi s příchutí višně, limetky a Pepsi Max. „Zájem českých zákazníků o bezkalorické varianty colových nápojů roste a roste mnohem rychleji v porovnání s vývojem kalorických variant colových nápojů. V podpoře limonád bez cukru chceme i nadále pokračovat,“ doplňuje Kateřina Komárková s tím, že Pepsi s příchutí limetky a višně svým podílem na tuzemském trhu mezi ostatními ochucenými colovými nápoji dominují. Pepsi s novými etiketami bude postupně dodávána do tuzemských obchodů přibližně od počátku února.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: