Philip Kotler se po čtyřech letech vrátí do Prahy

9. 11. 2010 | TMJ
19. listopadu budete mít opět možnost poslechnout si světoznámého marketingového guru Philipa Kotlera, který po čtyřech letech opět přijíždí do Prahy. S poluchači se chce podělit o své myšlenky a zkušenosti z posledních let, které jsou charakterizovány ekonomickou nestabilitou a prudkými změnami na světových trzích.

Philip Kotler, zdroj: konference.cz

19. listopadu budete mít opět možnost poslechnout si světoznámého marketingového guru Philipa Kotlera, který po čtyřech letech opět přijíždí do Prahy. S poluchači se chce podělit o své myšlenky a zkušenosti z posledních let, které jsou charakterizovány ekonomickou nestabilitou a prudkými změnami na světových trzích.

Zásadním tématem má být finanční krize a problémy, se kterými se firmy mají nově setkávat. Jde především o těžké rozhodování, které doprovází obrovská míra nejistoty - firmy drtí Čína, která dokáže vyrábět při nepřekonatelně nižších nákladech, většina produktů trpí sílící „komodizací“ a podniky hledají nové cesty, jak svou nabídku odlišit. Organizace se musí naučit využívat nová sociální média k oslovování zákazníků, kteří k získávání informací a nakupování používají více než kdy jindy internet. Musí zapojit zdroje, aby posílily svou značku a dokázaly se tak odlišit od davu. To vše v situaci, kdy manažeři zkoumají každou položku v rozpočtu a jsou připraveni vyškrtnout všechno, co nelze obhájit dobrou návratností.

Philip Kotler slibuje svým posluchačům nabídnout spolehlivé a seriózní náměty, jak ve firmě posilovat prvky proaktivity a strategického směrování, jak budovat firmu, která předvídá změny, definuje nové příležitosti a využívá je dříve než konkurenti, firmu, která formuje svůj trh a růst. Společnosti jako Apple, Nike, Ikea, DuPont, Pfizer a další dokázaly, že pohotová a bdělá organizace nejen reaguje na to, co se děje, ale zároveň utváří svou budoucnost.

Další informace o akci je možné získat zde, přihlásit se online je pak možné tady. V časově omezené nabídce je navíc možné získat slevu 6000 Kč a to po zadání kódu 25%C1100 do přihlášky.

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: