PIAF 2015 zveřejnil shortlisty. Podívejte se na náš výběr prací

19. 5. 2015 | Petr Michl
Černými stíny podmračená dcera "gotička" z reklamy Hornbachu, ne o mnoho pozitivnější B:Dark od Budvaru, ruské kino lásky IKEA, aplikace Googlu, která vás navede k nejbližšímu koutu přírody Urban Escape Plan i skvělá kreativa printu k minerálce Sulinka ze Slovenska - ti všichni patří mezi náš výběr toho nejlepšího z shortlistu PIAF.

 

Mezinárodní festival reklamy PIAF zveřejnil 105 prací ze 17 zemí, které se kvalifikovaly do finálního posuzování porotou v Praze 25. a 26. května. Nejúspěšnější agenturou je BBDO Dubai se šestnácti shortlisty. V první pětce najdeme kreativní stálice – německé Heimat a ServicePlan, ale také dvě ruské agentury – Voskhod a Instinkt.

Právě Rusko je s 32 pracemi na shortlistu asi největším překvapením PIAF. Nárůst přihlášek z Ruska lze přičítat zařazením PIAF do národního kreativního ratingu. Velmi dobře si vedla i česká kreativa, která získala celkem 29 nominací. Německo, Spojené arabské emiráty a Maďarsko se zařadily do první pětky „bitvy národů“.

„Tuto statistiku bych ale nepřeceňoval“ říká Marek Hlavica, ředitel PIAF. „Letos se názory na přihlášené práce mezi jednotlivými porotci velmi lišily. To bude jistě zárukou vášnivých diskusí při fyzickém hlasování. A současně může letošní rok přinést nečekané vítěze i poražené.“

Kompletní shortlist naleznete ZDE. Níže na vás čeká náš ilustrační výběr napříč několika kategoriemi.

Storytelling


Goth Girl / Hornbach Baumarkt AG / Heimat Werbeagentur GmbH / Německo
(Podívejte se na víc podrobností v článku Reklama týdne: Hornbach - Řekni to svým projektem)




Stop Donating to the Homeless / Weingart Center / Pitch / USA

Flash impact


Match girl / Sulinka / JANDL / Slovensko


Zdroj: www.coloribus.com


Audience engagement

IKEA PS 2014 / IKEA / INSTINCT / Rusko
(Zjistěte více v článku IKEA si vytvořila na Instagramu vlastní microsite.)


Urban Escape Plan / Google  / Heimat Werbeagentur GmbH / Německo


The Love Cinema / IKEA / INSTINCT / Rusko
(Podívejte se na detailnější popis kampaně v článku IKEA přeměnila kino v jednu obří ložnici.)

 

Creative Design

Dr Hart / Sensiblu - Ad Pharma / Ampro Design Consultants / Rumunsko

Design měl zdůraznit především to, že léky společnosti Sensiblu - Ad Pharma znamenají přítomnost lékaře v domě. Jednotný design byl využít napříč řadou léků. Odlišení poskytla nejenom jiná barva kravaty a barevného ladění, ale třeba i design uzlu kravaty.




Zdroj: www.packagingoftheworld.com

 

Best Beer Ad

B:Dark / Budějovický Budvar / Kaspen/Jung von Matt /        Česko / Kategorie: Storytelling

 

Vyhlášení vítězů se uskuteční ve středu 27.5. v Národní galerii, Veletržním paláci. Současně s přehlídkou vítězných prací proběhne i předání titulu AKA agentura roku a individuálních kreativních cen BoB.

Slavnostní večer PIAF uzavírá dvoudenní odbornou konferenci ve dnech 26. a 27.5., na které vystoupí třicítka převážně zahraničních hostů včetně některých porotců.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: