Marketing Journal Podcast: S Filipem Černým z Kytary.cz o obsahovém marketingu, co šlape jako sehraná kapela

25. 10. 2019 | Petr Michl
Dělat takto dobrý obsahový marketing je Kumšt, ale hned s ním jdou lépe #kšefty. Poslechněte si rozhovor, u kterého budete potřebovat na inspiraci #hrabátko.


Filip Černý v prodejně Kytary.cz. Zdroj: Marketing Journal

Jestli hledáte obsahový marketing, který oslovuje a baví celý svůj segment, jistě vás zaujme práce Kytary.cz. Největší online prodejce hudebních nástrojů a příslušenství v Česku zároveň prodává na 9 dalších evropských trzích, nejvíce obdivuhodné je ale  to, jak ho vnímají hudebníci na domácí půdě. To je vysloužené do velké míry obsahovým marketingem, z kterého je cítit, že lidé v Kytary.cz jsou také muzikanti a svým zákazníkům plně rozumí. Tón jejich komunikace je často stejně „útlocitný“ jako humor v dodávce rockové kapely, která jezdí už měsíc po šňůře. Dokážou ale obsahem také poradit úplným hudebním nováčkům nebo rodičům, co chtějí třeba koupit první kytaru svému dítěti.

O celkové obsahové strategii a významu jednotlivých kanálů se bavil šéfredaktor Marketing Journalu Petr Michl s dlouholetým marketingovým ředitelem Kytary.cz Filipem Černým. V rozhovoru se dozvíte:

  • jak může fungovat vlastní online magazín Frontman.cz jako reputační a linkbuildingový nástroj;

  • proč se Filip Černý rád v marketingu inspiruje bulvárem a politikou;

  • jak udělat youtubery ze svých zaměstnanců;

  • jak se zrodil kultovní parodický video pořad Kumšt milovaný celou hudební komunitou — tak, že se podle něj učí na „ZUŠkách“ a s jeho aktéry si rádi zahrají na pódiu zadarmo i velká jména české scény;

  • jak dělat obsah tak dobrý, že ho chtějí vysílat internetové i terestriální televize a ještě za něj platit;

  • kolik stojí tvorba videobsahu, za který vás plácají po ramenech i lidé z YouTube;  

  • jak se tvoří podrobný nákupní rádce;

  • proč se vyplatí pořádat vlastní hudební festival;

  • a proč má naopak smysl pořádat i koncerty pro pouhého jednoho diváka.

 

Zmáčkněte play.

 

Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače). Nejlépe ovšem uděláte, když si přidáte Marketing Journal Podcast také na vaší podcastové aplikaci. Měl by být dohledatelný na hlavních platformách, včetně SpotifyGoogle Podcasts nebo Stitcheru.


Oceníme i vaši zpětnou vazbu. Napište nám, co se vám líbilo či nelíbilo, na p.michl@m-journal.cz. Klidně ale přidejte tipy na zajímavá marketingová témata, projekty a za nimi stojící osobnosti. 

Tip redakce:


Jan Patera s knihou „Jak se budují značky“ („How Brands Grow“) před natáčením podcastu.

Nejdůležitější zdroj informací, který si marketéři mohou za svůj život přečíst. Tak označuje věhlasný profesor marketingu Mark Ritson knihu How Brands Grow od Byrona Sharpa. A vy je můžete zjistit i bez čtení díky našemu poslednímu Marketing Journal Podcastu, ve kterém probíráme nejzásadnější zjištění této novodobé bible marketingu

Pusťte si to. 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.