Pojišťovna rozesílá dopisy políté vínem, aby varovala před nehodami v domácnosti

16. 7. 2025 | Petr Michl
I vylití sklenky Bordeaux může způsobit značné škody. Kreativní dopis propagující pojištění domácnosti to ukazuje doslovně.

Papírový dopis má i v komerční komunikaci stále význam. S čím dál větší otupělostí lidí zaplavených notifikacemi a e-maily může doslova zazářit. Přesně to se podařilo společnosti Hiscox, která se rozhodla propagovat pojištění domácnosti s dopisem potřísněným červeným vínem.

Již politá obálka měla červeným flek překrývající místo, kde je obvykle adresa. Obsahovala dopis namočený ve víně. S částečně vymazaným textem a viditelnými stopami červené tekutiny, které mohly někomu na první pohled připomenout i cákance krve.

Tato forma reklamy je hmatatelná a zapamatovatelná. A to platí i pro její hlavní sdělení:

„Jedna nehoda, stejně jako sklenka Bordeaux, může stát víc, než si myslíte."

Pojišťovna v kampani z dílny agentury Uncommon upozorňuje, že chránit si zaslouží i vybavení domácnosti. Hiscox pojistí klidně perské koberce, kašmírové kabáty nebo sbírky kvalitních vín.

Svým obsahem jde o standardní nabídku pojištění. Kreativní forma její celkový dojem ovšem povyšuje vysoko nad konkurenci.

Níže uvádíme překlad dopisu do češtiny.

Vážená paní Shearnová,

Nejdražší láhev vína ve vašem domě není vždy ta ve vinotéce. Může to být ta, která se vylije na váš perský koberec, kašmírplášť vašeho partnera nebo na vaše starožitné nábytek.

Stane se nehoda. A i něco tak jednoduchého, jako upuštěné Bordeaux, může skončit mnohem dražší, než byste čekali.

Naše pojištění domácnosti je navrženo pro domy a majetek vysoké hodnoty, jako je ten váš, aby je ochránilo i v těch nejhorších situacích.

Standardně získáte komplexní krytí, včetně:

    • Krytí náhodného poškození

    • Celosvětového krytí obsahu, výtvarného umění a cenností

    • Rekonstrukcí a přístaveb až do výše 250 000 liber

    • Není třeba jednotlivě specifikovat šperky nebo hodinky pod hodnotu 25 000 liber

    • Snadného přizpůsobení pojistky pro věci jako výtvarné umění, druhé či další nemovitosti a vozy vysoké hodnoty

Jsme hrdí na náš v oboru uznávaný a oceněním ověnčený servis pro vyřizování pojistných událostí. Pokud budete někdy muset uplatnit pojistnou událost, získáte po celou dobu svého případu přiděleného, jmenovaného likvidátora – to je jen jeden z mnoha důvodů, proč jsou naše úrovně spokojenosti zákazníků trvale vysoké.

Zavolejte nám na 0808 134 9302, od pondělí do pátku mezi 9:00 a 17:00, nebo navštivte hiscox.co.uk/home-insurance, kde se dozvíte více a zjistíte, zda je váš domov způsobilý k pojištění.

Na zdraví,


Nick Thornhill
Ředitel pojištění domácností, Hiscox UK

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: