Poslední příležitost zaregistrovat se na konferenci Direct mail!

12. 5. 2010 | TMJ
Dne 14. května 2010 proběhne další ročník úspěšné konference Direct mail, kterou pořádá časopis Direkt a společnost B2B Media v prostorách pražského Autoklubu. Máte tedy poslední šanci na registraci na tuto akci. A je o co stát! Cílem setkání je hledání efektivních cest pro direct mail jako funkční médium generující vysokou responsi.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Dne 14. května 2010 proběhne další ročník úspěšné konference Direct mail, kterou pořádá časopis Direkt a společnost B2B Media v prostorách pražského Autoklubu. Máte tedy poslední šanci na registraci na tuto akci.

A je o co stát! Cílem setkání je hledání efektivních cest pro direct mail jako funkční médium generující vysokou responsi. Konference přináší ucelený pohled na problematiku direct mailu, jak ze strany poskytovatelů služeb v DM, tak ze strany reklamních agentur a jejich klientů.

Dozvíte se, jak vytvořit funkční direct mailovou kampaň a jak ji správně zadat agentuře, jakou péči je třeba věnovat výběru adres pro direct mail, jak nákladná je produkce DM kampaně a jak se postarat o její efektivitu. Kromě jiného bude v programu představen také výběr těch nejlepších direct mailových kampaní ze světa i od nás a nebude chybět ani prezence nových trendů, technologií a možností pro atypické zpracování zásilek.

Řečníky budou například Karel Duchek z Wundermanu, Zbyněk Rehart a David Frost z České mailingové společnosti, Marek Řídký z Underline, Miloš Červinka z Infasu a Vladislav Bureš z Proximity.

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: