Reklama týdne: Hornbach - Řekni to svým projektem

3. 9. 2014 | Petr Michl
Hornbach nadále oslavuje přístup „udělej si sám". V příběhu dcery, gotičky a jejího milujícího otce, ale dokáže i dojmout.

Klient: Hornbach
Země: Německo
Agentura: Heimat, Berlin

Hornbach má tradičně skvělý marketing a hodně s tím má společného i práce jeho hlavní agentury Heimat, Berlin. V novém spotu se nebojí delší minutu a půl trvající stopáže, aby lépe zachytila trable hlavní hrdinky. Pubertální dívka, gotička, si libuje v těch nejtemnějších tónech černé. Bohužel všichni v jejím okolí to mají úplně opačně: bílá je všude - na oblečení při tělocviku, na psech, dětech, důchodcích. Když navíc polovina z lidí, které potkáte, zhnuseně odvrací zrak, vyvolá to snadno pocit, že vás nikdo nechápe. Po příchodu domů je ale jasné, že se o to alespoň snaží jeden člověk - její otec. Nebudeme říkat jak, ale můžeme prozradit, že to přesně dle motta kampaně „řekl svým projektem".



Reklamy Hornbachu jsou tradičně o oslavě ducha domácích kutilů a přístupu „udělej si sám".
„Nová reklamní kampaň představuje profil typického zákazníka Hornbachu - podnikavého a zručného, který se raději ponoří do práce a mluví skrze realizovaný projekt, než aby příliš hovořil," říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach v České republice a na Slovensku.

Reklama je vysílaná od soboty minulého týdne v Německu. Start od září byl plánován pro Rakousko, Nizozemí, Lucembursko, Slovensko a Českou republiku. U nás je přitom v TV k vidění bohužel jen ve zkrácené verzi. Současně s vysíláním televizního spotu je plánována i kampaň v online a offline médiích se stejným mottem. Bude však vyobrazena na mnohem humornější bázi s třemi motivy domácích kutilů - mimo jiné třeba toho, který vytvořil tyč na pole dance ve snaze vrátit intimnímu vztahu znovu jiskru.

Proč je „Řekni to svým projektem" tak dobrým spotem? Oproti jiným nápaditým reklamám Hornbachu má vyšší atraktivitu i pro lidi mimo DIY komunitu. Otec dcery, gotičky totiž svým kutilstvím vyjadřuje i univerzálnější poselství jako „miluji tě, jaká jsi" a „respektuji tě", s kterými se ztotožní i lidé, kteří v životě nedrželi kladivo v ruce.

Zdroje: AOTW, LBBonline


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: