Reklama týdne: Papírové utěrky Sopalin - Oh My Lord

17. 9. 2014 | Petr Michl
I reklama na papírové utěrky může být nápaditá. Připravte se na příběh o mužském hrdinství a síle vyvoleného krále. Pád na kuchyňkou linku bude ale o to tvrdší.

Agentura: Leo Burnett France
Země: Francie
Klient: Sopalin

Reklamy na hygienické potřeby jsou pro kreativce z reklamních agentur vždy pořádnou výzvou. Každý ví, že jsou nezbytné, ale ukazovat je přímo při použití není zrovna dobrý nápad. Papírové utěrky jsou na tom v tomto ohledu ve srovnání s toaletním papírem lépe, ale jejich použití pro změnu není spojeno s žádnou fyzickou úlevou či nevyhnutelnou potřebou, kterou máme každý. Je to zastupitelná věc, u které vůni nebo počet vrstev neřešíte - o konkrétním brandu ani nemluvě. Agentura Leo Burnett France přesto dokázala v minutovém spotu vytvořit reklamu na papírové utěrky Sopalin, která je vtipná a zapamatovatelná.

Hrdinou je „chlap gaučový", muž s bříškem a čtyřicítkou na krku, který ale přeci jenom tu a tam potřebuje předvést, že plní v domácnosti nezastupitelnou roli. Manželka není s to s přicucnutou rolí utěrek Sopalin pohnout, až muž dokáže, že je tím vyvoleným - stejně jako král Artuš, který dokázal vytrhnout meč z kamene. Závěrečné poklepání manželky na rameno chotě nás však z anglických hvozdů za časů rytířů kulatého stolu dostane zpátky do dnešních kuchyní. Zároveň dává sílu a rozum do rukou žen, na které je spot primárně zaměřen. I proto se jedná o skvělou práci. Dle portálu Urso French vrací tato reklama značku Sopalin na televizní obrazovky po 30 letech. Děje se tak rozhodně s velkou parádou.

Zdroj: UrsoFrench, AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: