Reklama týdne: Parkinsons NSW – The Hold

13. 4. 2017 | Petr Michl
Právě probíhá týden Parkinsonovy nemoci. Tento emotivní spot vás překvapí faktem, který jste netušili.

 

Klient: Parkinsons NSW

Agentura: J. Walter Thompson, Sydney

Země: Austrálie

Nekontrolovatelný třes. To je symptom, který si většina lidí neomylně spojuje s Parkinsonovou nemocí. Málokdo si ale uvědomuje, že se netýká pouze lidí v pokročilém stáří, ale nevyhýbá se zcela ani mladým lidem. Tento týden je týdnem Parkinsonovy nemoci. Ve spojitosti s tím spouští v Austrálii emotivní kampaň organizace Parkinson's NSW. Vytvořila ji tamní agentura J. Walter Thompson, Sydney. Její ředitel, Simon Langley, k spotu říká:

„Film byl vytvořen se záměrem změnit to, čemu lidé v souvislosti s Parkinsonem věří: tedy, že ovlivňuje pouze staré lidi. Tragickou realitou ve skutečnosti je, že tuto diagnózu si vyslechnou každý týden 3 Australané pod 40 let. Potřebovali jsme myšlenku, která opraví tuto mylnou představu a zároveň vyvolá silnou emoční reakci. Doufáme, že to povzbudí lidi k darům, jež pomůžou ve výzkumu léčby této zničující nemoci.“



Dodejme, že hledání něčeho, co by dokázalo postup nemoci ne pouze zpomalit, ale i zvrátit, je skutečně dlouhé. Letos to je 200 let, co lékař James Parkinson publikoval první odborný text, který tuto nemoc identifikoval.

Zdroj: Campaign Brief

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: