SAS Forum Praha 2011 nabídne bohatý odpolední odborný program

26. 1. 2011 | TMJ
Odpolední program konference SAS FORUM Praha 2011, která se koná ve středu 16. února 2011 v hotelu Carlo Boscolo na Praze 1, nabídne čtyři paralelní odborné sekce. Každá z nich se úzce zaměřuje na určitou problematiku a přináší odpovědi na klíčové otázky daného segmentu

SAS Forum Praha 2011

Odpolední program konference SAS FORUM Praha 2011, která se koná ve středu 16. února 2011 v hotelu Carlo Boscolo na Praze 1, nabídne čtyři paralelní odborné sekce. Každá z nich se úzce zaměřuje na určitou problematiku a přináší odpovědi na klíčové otázky daného segmentu. V každé sekci pak účastníci naleznou nejen zajímavé osobnosti, aktuální témata, důležité poznatky a inspiraci, ale také odpovědi a návody na otázky, které je v každodenním byznysu pálí.

První z odborných sekcí se zaměří na zákazníka a její více než příznačný název zní: „Zákazník SOS! SAS!“. Sekci řídí a moderuje David Seibert, známá osobnost českého marketingu. O čem bude řeč? „Hovoří se o tom stále, že zákazník je ten nejdůležitější bod v životě firmy. Často se pod tímto vzletným vyjádřením skrývá pouze proklamace, za kterou není vidět žádná konkrétní činnost kromě pár televizních spotů a direct mailů. Konkurenční boj se však vyostřuje a proto nasazují úspěšné firmy efektivnější nástroje pro akvizici nových zákazníků i obsluhu těch stávajících,“ říká David Seibert a dodává: „Systematická práce s vytipovanými zákazníky, prediktivní modely nebo automatizované kampaně jsou dnes realitou už i v České republice. V posledním roce se možnosti rozšířili i o lepší sledování chování zákazníků na webu a na sociálních sítích. Nasazení moderních marketingových metod však nepřináší výsledky samo o sobě, pro úspěch jsou důležité schopnosti firem aplikovat je na konkrétní situaci. A o tom budeme na konferenci hovořit.“

Druhá sekce se zaměří na trendy a novinky v řešení společnosti SAS. Moderovat ji bude konzultant společnosti SAS Jiří Mohout a účastníci se seznámí se stále diskutovanějšími tématy, kterými jsou FRAUD neboli detekce podvodů (a to nejen v pojišťovnictví), FORECASTING neboli efektivní plánování budoucnosti, optimalizace nákladů a collections, tedy vymáhání pohledávek. „V zahraničí jsou tato řešení s úspěchem hojně využívána a společnost SAS má v této oblasti bohaté zkušenosti. Tuto sekci jsme tedy připravili pro ty, kteří by podobná řešení a výhody, které z nich vyplývají, uvítali i v prostředí České republiky,“ říká Petra Lávičková, marketingová a PR manažerka společnosti SAS.

Sekce IT – Počítejte s námi se zaměří na to, jak může IT oddělení lépe podporovat byznys společnosti díky novým možnostem a zkušenostem. Sekci řídí Vladimír Kyjonka, Business Intelligence Advisor společnosti SAS společně s Petrem Brabcem, Managing Directorem společnosti Unicorn Systems. O čem bude řeč? „Podíváme se na datovou kvalitu a téma řízení dat. Připraveny jsou dvě zajímavé case study a uděláme si „výlet“ do historie dat od 14. století po současnost,“ přibližuje témata sekce Vladimír Kyjonka.

Právě pro tuto sekci spojila společnost SAS své síly se společností Unicorn, která má dlouholetou praxi právě ve spolupráci s IT odděleními.

Čtyřlístek odpoledních sekcí uzavírá akademická sekce pro vysoké školy. „Společnost SAS již více než tři dekády spolupracuje se vzdělávacími institucemi po celém světě. Pomáhá studentům získat praktické znalosti a dovednosti a prosadit se tak lépe na trhu práce,“ říká Lenka Herrmanová, Academy Manager společnosti SAS, která sekci řídí a moderuje. I letos je pro akademický sektor připravena tato speciální sekce s množstvím informací, nových poznatků a praktických zkušeností.

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: