Sedmý ročník CopyCampu nabídne první pomoc pro váš obsah

20. 2. 2017 | redakce
Dostanete na CopyCampu KPZC (krabičku poslední záchrany copywritera)? Na to možná 8. března nedojde. Organizátoři totiž slibují dát vašemu obsahu první pomoc. V programu konference naleznete #prsakoule, love brand (Dušan Murčo bude mluvit o obsahové strategii Martinusu) i protekčního fracka (ano, Pavel Novotný opět na scéně).

Další, v pořadí už sedmý, ročník CopyCampu je na spadnutí. Copywriteři a osvícení marketéři, kteří vědí, že bez kvalitního obsahu to nejde, se sejdou 8. března 2017 v kině Aero. Podtitul sedmého CopyCampu zní „První pomoc pro váš obsah“ a řeč bude například o e-mailingu, UX minimu pro copywritery nebo o tom, jak je důležité správně pojmenovat produkt nebo službu.

„Stejně jako loni chceme do přednášek dostat maximum konkrétních rad, tipů, triků, příkladů z praxe a vyvarovat se akademického teoretizování,“ říká Lucie Štěrbová z H1.cz. „A stejně jako loni chceme všem psavcům nabídnout nejen čistě obsahové přednášky, ale i přesah do dalších oborů.“

Ostatně, o tom, že copywriter by se neměl soustředit jen na písmenka, ale o obsahu přemýšlet komplexně, bude úvodní přednáška od Pavla Martinovského. O tom, jak je důležité při psaní textů myslet „UXově“ a co konkrétně to znamená, bude vyprávět Violka Kratochvílová.

O chybách, ale také o inspirativních nápadech pro e-mailing ještě v dopoledním bloku promluví copywriter Vladislav Bureš. „A protože jsou copywriteři často zároveň i správci facebookových profilů, zařadili jsme na dopoledne i přednášku Petry Kellerové, která ukáže nejčastější chyby, jichž se správci dopouštějí, aniž by o tom věděli,“ říká Lucie Štěrbová.


Michal Brat a Dušan Murčo s oceněními pro marketingový počin roku na konferenci Marketing Management 2014
. Počinem roku byla soutěž o největšího knižního hrdinu.

Odpolední blok přednášek odstartuje copywriter Richard Dobiáš, o obsahové strategii knihkupectví Martinus pohovoří Dušan Murčo. Proč je důležité míti správný název a jak na něj vůbec přijít poradí Michal Rožek. Svět copywriterů a právníků pak ve své přednášce propojí advokátka Petra Dolejšová – ta všechny přítomné přesvědčí o tom, že občas je třeba v textech vážit opravdu každé slovo.

Finále konference obstarají slečny z Loono.cz s povídáním o projektu #prsakoule a na úplný závěr vystoupí Pavel Novotný, bývalý šéfredaktor Extra.cz – povídat bude o síle sociálních sítí a o tom, jak mohou perfektně sloužit, ale během chvíle se proti dotyčnému i obrátit.  

 

Příspěvek sdílený Loono (@loonocz),

Program v hlavním sále doplní praktické workshopy v předsálí. Radim Krupka a Honza Ryšánek vysvětlí základy práce s placeným obsahem na Facebooku. První pomoc pro obsah pak doplní i první pomoc pro bolavá záda. „Každý copík ví, že když je tělo v nepohodě, psaní nejde od ruky. Proto jsme letos zařadili i workshop s fyzioterapeutkou, která účastníky naučí, jak správně sedět i jak rychle protáhnout ztuhlé tělo.“

Sedmý ročník CopyCampu hostí žižkovské kino AERO. A z necelých 300 vstupenek, které byly na začátku předprodeje k dispozici, už jich jsou víc než dvě třetiny pryč. Pokud si tedy nechcete nechat CopyCamp ujít, s nákupem lístků pospěšte.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: