Slovenská Union poisťovňa chce prorazit i v ČR

18. 6. 2010 | ITO
Jedna z v současnosti nejsilnějších slovenských pojišťoven s historicky nejdelší působností na slovenském trhu cestovního pojištění, Union pojišťovňa, chce vstoupit na český trh. Zajímá jí zejména zatím neakvizovaná skupina klientů, kteří často cestují na Slovensko.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jedna z v současnosti nejsilnějších slovenských pojišťoven s historicky nejdelší působností na slovenském trhu cestovního pojištění, Union pojišťovňa, chce vstoupit na český trh. Zajímá jí zejména zatím neakvizovaná skupina klientů, kteří často cestují na Slovensko. To, přestože je nejoblíbenější českou destinací, vykazuje také největší míru zanedbaného cestovního pojištění. Zdravotní péče, kterou však musí případný nepojištěný člověk uhradit, přitom není levnější než například v Rakousku.

Pojišťovna hodlá svůj vstup podopořit prázdninovou kampaní, která se zaměří především na tištěná lifestylová média. Launch se předpokládá na začátku července, ukončení pak na konci srpna.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: