Sony má v reklamě opět tisíce míčků!

16. 6. 2011 | KuL
Sony v kampani, která propaguje 3D pokrytí finálových zápasů Wimbledonu využívá legendární motiv míčků.

Společnost Sony znovu oživuje motiv míčků ze své legendární reklamy. Tentokrát je nespočet létajících míčků využit v kampani na Wimbledon. Sony bude totiž snímat semifinálové a finálové turnaje tenisového šampionu za pomoci technologie 3D ve vysokém rozlišení. Je to poprvé ve stodvacetipětileté historii soutěže.

V popředí kampaně, kterou vytvořila agentura Crayon, jsou tisíce tenisových míčků, které se odrážejí v ulicích na předměstí Wimbledonu. Podobně jako v reklamě na Sony Bravia v roce 2006 létají tisíce barevných míčků ulicemi San Francisca.

Video bude podpořeno národní kampaní v tisku a v rádiu,eCRM a zážitkovými aktivitami s 10 000 značkovými tenisovými míčky, které se budou rozdávat v Londýně. Zákazníci se také budou moci zúčastnit soutěže, jejímž cílem bude sbírat virtuální tenisové míčky, které byly umístěny na různé webové stránky. Každý sebraný míček bude vstupní branou do soutěže o ceny včetně vstupenek na finále Wimbledonu a řady produktů společnosti Sony s technologií 3D.

Zdroj: www.campaignlive.co.uk
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: