Spolupráce s influencery je na Instagramu výhodnější. Branded Content Ads nabízí nové možnosti

6. 6. 2019 | Milada Zemanová
Spolupráce s influencery na Instagramu získává nový rozměr. Značky můžou propagovat obsah influencerů skrze Branded Content Ads širokému publiku, a zasáhnout tak další uživatele. Reklamy se budou moct zobrazovat ve feedu, později i ve Stories.

Instagram oficiálně potvrdil, že spouští možnost propagovat partnerský obsah, tzv. Branded Content Ads. Tento nový nástroj má více prohloubit propojení značek a influencerů zajistit, že jejich vztah bude na Instagramu ještě efektivnější. Zmíněné reklamy se budou zobrazovat ve feedu i ve Stories.

Instagram se k tomuto nástroji vyjádřil následovně:

„Inzerentům nabízíme možnost propagovat příspěvky tvůrců coby reklamy ve feedu. 68 % lidí říká, že přicházejí na Instagram komunikovat s autory obsahu. Díky (formátu) Branded Content reklam mají značky možnost vyprávět své příběhy prostřednictvím hlasů influencerů, oslovit nové publikum a měřit dopad (těchto kampaní).”

Doteď měly značky možnost propagovat obsah vytvořený inluencerem, ale tuto reklamu viděli pouze jeho stávající fanoušci. Branded Content Ads však umožní značkám propagovat vybrané příspěvky stejně jako jakékoliv jiné.

Nový formát reklamy tak dá prostor pro lepší práci s Instagramem, rozšíření obrazové propagace a spolupráce s influencery. Značky získávají nový způsob, kterým mohou oslovit uživatele této platformy a upoutat na sebe pozornost.

Liat Weingarten vedoucí komunikaci značky Old Navy, která se zúčastnila testování nového formátu, popsala své zkušenosti na blogu Instagramu:

„Již dlouho pozorujeme, že naši zákazníci chtějí objevovat módu skrze důvěryhodné kanály. Nicméně organický dosah tohoto typu je stále více omezený. Hledali jsme proto nové metody, jak náš obsah dostat k těm pravým zákazníkům a ne naše reklamy vyhazovat do éteru. Reklamní obsah přímo od influencerů dodá našim příspěvkům na autenticitě a již nyní pozorujeme výrazný nárůst engagementu.”

Pokud vás tento typ reklamy zaujal, doporučujeme oficiální návod od Instagramu. Najdete v něm postup krok za krokem, jak Branded Content Ads vytvářet.

Dle vyjádření Instagramu by tento nový typ reklamy (ve feedu) měl být k dispozici všem inzerentům v průběhu následujících týdnů a reklama v rámci Stories v řádu měsíců.

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: