Start Regiojetu: Ohlasy i přes zpoždění velmi dobré

26. 4. 2010 | RaTP
Propagační jízda žlutých vlaků na Kozí dráze, která je součástí prezentační kampaně společnosti Regiojet Radima Jančury, se o tomto víkendu setkala s mnohem větším ohlasem, než její organizátoři původně plánovali. Na cestu za pětikorunu se totiž o víkendu vydalo přes 4000 cestujících. Neočekávaný nával pak způsobil některé technické problémy - zejména velmi vysoké zpoždění vlaků.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Propagační jízda žlutých vlaků na Kozí dráze, která je součástí prezentační kampaně společnosti Regiojet Radima Jančury, se o tomto víkendu setkala s mnohem větším ohlasem, než její organizátoři původně plánovali. Na cestu za pětikorunu se totiž o víkendu vydalo přes 4000 cestujících. Neočekávaný nával pak způsobil některé technické problémy - zejména velmi vysoké zpoždění vlaků.
Podle prohlášení Jana Paroubka, který je provozním ředitelem Regiojetu, pak další problémy způsobila zanedbanost trati. Soupravy tak první den nabraly až hodinové zpoždění. Kdůli němu se pak cestující vozili zcela zdarma - pětikorunový poplatek jim byl odpuštěn, naopak byli pohoštěni tatrankou a šampaňským. Ohlasy cestujících byly, možná i díky tomu, i přes provozní problémy veskrze pozitivní.
V rámci akce "Žluté jaro na železnici" se Jančurovy vlaky vydají do většiny českých a moravských krajů. Celá propagační kampaň společnost STUDENT AGENCY přijde na více než deset milionů korun.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: