Tablet Samsung Galaxy Tab vrátí zhruba 15 procent zákazníků

4. 2. 2011 | RaTP
Investment Technology Group oznámila, že z údajů prodejů tabletu Galaxy Tab od Samsungu, které byly získány za období listopad - leden od více než 6000 amerických prodejců vyplynul nelichotivý fakt. Zhruba 15 % zákazníků se totiž rozhodlo po zakoupení zboží vrátit. To je oproti konkurenčnímu produktu iPad od Applu téměř osminásobné množství.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Investment Technology Group oznámila, že z údajů prodejů tabletu Galaxy Tab od Samsungu, které byly získány za období listopad - leden od více než 6000 amerických prodejců vyplynul nelichotivý fakt. Zhruba 15 % zákazníků se totiž rozhodlo po zakoupení zboží vrátit. To je oproti konkurenčnímu produktu iPad od Applu téměř osminásobné množství. Informaci převzaly světové technologické servery a blogy, žádnému z nich se k informacím Samsung oficiálně nevyjádřil.

K vrácení produktu může vést celá řada důvodů. V období vánoc se může jednat především o nákup nevhodných dárků včetně situací, kdy se sejde více dárků stejného charakteru. Roli mohla hrát také malá zkušenost s podobnými zařízeními a zjištění, že neplní roli, kvůli které si je zákazníci vybrali.

Jak upozorňují někteří komentátoři, pozice Samsung je zranitelnější hlavně kvůli nižší loajalitě zákazníků, než jakou má konkurenční Apple. Zatímco v případě iPadu lze předpokládat, že si ho zákazník ponechá alespoň jako trendy technologii, přestože mu pro práci v podstatě nevyhovuje, u Samsungu se s podobným přístupem počítat nedá.
 

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: