V novém vydání časopisu Playboy bez nahotinek je „nahoře bez" jen vodka Stolichnaya

17. 2. 2016 | Petr Michl
„Jediná fotografie nahoře bez v tomto vydání," chlubí se ruská vodka Stolichnaya v novém čísle časopisu Playboy prostém nahoty.

 

Na světě je první vydání amerického verze časopisu Playboy, které je prosté jakékoliv odhalené erotiky. Zkrátka neuvidíte v něm ani bradavku. Tento krok byl motivován snahou přilákat více inzerentů, u nichž jinak platí, že své reklamy nechtějí mít vedle tzv. NSFW obsahu.

Mezi ně nepatří tradiční ruská vodka Stolichnaya,  a tak si ve své reklamě v aktuálním čísle časopisu neodpustila postesknutí po hanbaté minulosti. Její láhev je totiž tak trochu nahoře bez". První z printů vytvořených reklamní agenturou The Martin Agency proto doplňuje text: Jediná fotografie nahoře bez v tomto vydání." Na dalším pak už připíjí na ponechání jen velmi mála lidské představivosti.

Hodnotíme to jako skvělé marketingové číslo značky, k níž jistá nostalgie k starým dobrým časům" neodmyslitelně patří.   

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: