Výdaje za internetovou reklamu v pololetí stouply o čtvrtinu

10. 8. 2010 | ČTK
Hrubé výdaje za reklamu na internetu v pololetí meziročně vzrostly o 24 procent na 1,96 miliardy korun. Uvedla to společnost ARBOinteractive. Nejvíce, 450,6 milionu korun, zadavatelé utratili v květnu. Inzerci táhly především vrcholící kampaně politických stran před parlamentními volbami.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Hrubé výdaje za reklamu na internetu v pololetí meziročně vzrostly o 24 procent na 1,96 miliardy korun. Uvedla to společnost ARBOinteractive.
Nejvíce, 450,6 milionu korun, zadavatelé utratili v květnu. Inzerci táhly především vrcholící kampaně politických stran před parlamentními volbami.
V červnu výdaje proti květnu klesly o 17,5 procenta na 371,6 milionu Kč. Do první trojky podle segmentů se dostaly nabídky zájezdů. Zhruba 70 procent reklamních příjmů minulý měsíc inkasovaly společnosti Seznam.cz, Centrum Holdings a Mafra.
Tuzemské internetové servery v červnu navštívilo 5,35 milionu Čechů, což je o čtyři procenta méně než v květnu. Počet zobrazených stránek klesl o 11 procent na 6,35 miliardy. Nejnavštěvovanější byly servery Seznam.cz, Novinky.cz a iDNES.cz.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: