Zakázaná holandská reklama na Hyundai si hraje se smrtí

30. 8. 2011 | bN
Pokud jste viděli Sedmou pečeť od Ingmara Bergmana, víte, že smrt nemůžete odvrátit, můžete ji jen na chvíli zdržet…

Pokud jste viděli Sedmou pečeť od Ingmara Bergmana, víte, že smrt nemůžete odvrátit, můžete ji jen na chvíli zdržet.

Jedním způsobem, jak na to, je podle holandské reklamy jízda automobilem Hyundai Veloster. Tedy, přesněji řečeno, sedět vzadu na místě spolujezdce.

Proč? Protože model má místo čtyř dveří pouze troje dveře, které se vzadu otevírajínikoli na straně řidiče, ale na straně spolujezdce. Tudíž nemusí nastat případy, kdy se člověk octne na pomezí života a smrti, které jsou v reklamě pěkně zdramatizovány.

Reklamní agentura Fitzroy si s tématem poradila výborně. Spot byl zakázán nejspíš proto, že byl díky povedené grafice až příliš „živý“. Objevily se však i teorie, že si automobilka spot zakázala sama, že vše měla již předem naplánované.

Zdroj: www.mashable.com
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: