Zisk reklamní firmy Omnicom díky zájmu firem o reklamu rostl

21. 7. 2010 | ČTK
Americké společnosti Omnicom Group Inc., která je největším poskytovatelem reklamních a marketingových služeb na světě, stoupl ve druhém čtvrtletí zisk o 4,2 procenta na 243,3 milionu USD (4,8 miliardy Kč). Vyplývá to z dnešního prohlášení.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Americké společnosti Omnicom Group Inc., která je největším poskytovatelem reklamních a marketingových služeb na světě, stoupl ve druhém čtvrtletí zisk o 4,2 procenta na 243,3 milionu USD (4,8 miliardy Kč). Vyplývá to z dnešního prohlášení.
Firma, jejíž součástí jsou například reklamní agentury BBDO Worldwide a DDB Worldwide, těžila z oživení zájmu firem o reklamu a zvýšení výdajů na marketing.
Příjmy společnosti se zvýšily o 5,9 procenta na 3,04 miliardy USD. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů a nových akvizic příjmy stouply o šest procent. Vývoj očištěných příjmů se tak stále zlepšuje. V prvním čtvrtletí stouply o 2,1 procenta a v posledních třech měsících dokonce klesly o 6,3 procenta. Tržby ve USA ve druhém čtvrtletí stouply o 7,4 procenta na 1,64 miliardy USD.
Zisk na akcii činil 79 centů a překonal tak odhady analytiků dotazovaných agenturou Reuters. Ti očekávali v průměru zisk 77 centů na akcii a příjmy 2,95 miliardy USD. Mezi zákazníky Omnicomu patří například pivovar Anheuser-Busch InBev, řetězec restaurací McDonald's či farmaceutická firma Pfizer.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: