Nové Facebook Ads vyzývají k interaktivitě

22. 2. 2012 | PM
Prý již příští týden by měly být k dispozici prémiové FB Ads, mají být zárukou vysoké účinnosti.

Facebook zaujal při vývoji nového reklamního formátu přístup: „Cokoliv můžeš udělat na své stránce, můžeš udělat i v reklamě.“ Myšlena je samozřejmě facebooková stránka. Cokoliv na ni dáte (status, video, link, photo, event), by mělo jít přeměnit do prémiové FB reklamy, kterou pak oslovíte i uživatele mimo okruh vašich fanoušků. Dokument, jenž funkčnost odhaluje, přinesl portál GigaOm.

 

Idea nového konceptu zřejmě vychází z toho, že lidé na FB klikají na ledasjakou věc, na kterou by mimo brány modrobílé sociální sítě neklikli, protože se cítí bezpečně v rámci jednoho uživatelského prostředí. Změna by měla být oznámena 29. února. Tímto dnem by také měly zaniknout některé typy stávajících Premium Ads – konkrétně Premium Like (Photo and Video), Premium Event, Video Comment a Premium Poll (Photo and Video). Je zřejmé, že jejich funkčnost bude nahrazena novou verzí prémiových reklam. Formáty Premium Standard Ad a Marketplace Ads budou nadále zachovány.

Facebook bude lákat zadavatele na 40 % navýšení v kategorii engagement, 16 % nárůst fanoušků a o 80 % zvětšenou zapamatovatelnost reklam – vše samozřejmě ve srovnání s původní podobou Premium Facebook Ads.


Zdroje: www.marketingland.com, www.gigaom.com
 

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.