Značka The North Face poskytla zákazníkům virtuální zážitek, který se změnil ve vzrušující realitu

13. 11. 2015 | Petr Michl
Je lepší jet na saních se psím spřežením ve virtuální realitě, nebo skutečně naživo napříč uličkami obchodního centra? My i značka The North Face hlasujeme pro to druhé.

Značka sportovního oblečení The North Face opět dokazuje, že umí zákazníky ve svém obchodě notně překvapit. Tentokrát to nebyla propadávající se podlaha, ale nečekaná projížďka napříč obchodním centrem.

Začalo to ovšem poměrně nevinně. Nechcete si vyzkoušet specialitu z nové zimní kolekce? Posaďte se tady na sáně a hned vám to doneseme,"  zaznělo od prodavače k zákazníkovi.  Za chvíli přinesl něco jako divné lyžařské brýle. Po nasazení se z nich ovšem vyklubaly Oculus Rift, brýle přibližující virtuální realitu. Kamkoliv se v nich podíváte, jste jakoby v jiném světe. Sáně, na kterých seděl mile překvapený zákazník, najednou táhla smečka psů zasněženou krajinou.

Po sundání brýlí je ovšem čekala okamžitě mnohem lepší realita než ta virtuální. Sáně, ke kterým byli mezitím připevněni psi, protrhli stěnu obchodu a pokračovali zběsilou jízdou v uličkách obchodního centra (ano, vše naznačuje tomu, že to bylo po zavírací době).

Pocit jak uvnitř počítačové hry mohli mít zákazníci projíždějící uličkami nákupního centra i posléze. Při průjezdech branami měli možnost utrhnout si výhru v podobě zimní bundy.  Tato akce se udála v Jižní Koreji, stejně jako loňské překvapení od The North Face, které díky své silné kreativitě obletělo celý svět. Podívejte se na něj v článku Pop-up store od North Face: Proč by se občas nemohla propadnout podlaha? Ty úchyty na stěnách nejsou jen na ozdobu


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: