Will Justin Bieber Blend?

9. 6. 2011 | bN
Zdá se, že se vtipálci z firmy Blendtec vrací. Koho rozmixují nyní?

Zdá se, že se vtipálci z firmy Blendtec vrací. Kdo je jejich další obětí? Koho rozmixují nyní? Prozatím poslední obětí se stal sám mladičký král popu Justin Bieber.

Firma Blendtec, která vyrábí vysoce kvalitní mixéry, začala se svou kampaní s názvem „Will It Blend?“ již v roce 2006. Série videí, v níž ředitel a zakladatel firmy Tom Dickson v bílém plášti mixuje cokoli, na co si diváci vzpomenou, se stala legendárním příkladem úspěšné virální kampaně. Rozmixovány byly například hrábě, iPhone, iPad, boty Nike nebo Chuck Norris. Pokud se chcete o průběhu a úspěchách kampaně dozvědět více, přečtěte si následující případovou studii.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: