Známe vítěze WebTop100: Nejlepší firemní web má HUDYsport, Design roku patří Mutumutu

13. 11. 2019 | Petr Michl
Vítězem 18. ročníku WebTop100, soutěže firemních webů a digitálních řešení, se stal web společnosti HUDYsport a.s. Od odborné poroty získal nejvyšší možné ocenění 100 %.
30% srazil Covid-19 z ceny CPC reklamy. 1
  • Jak dosáhnout lepšího výkonu?
  • Jak lépe zacílit zákazníky?
  • Jak zvýšit konverzi?
  • Jak využít levnější ceny reklamy?
Využijte příležitosti!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: Socialbakers — Social Media Trend Report Q1


Homepage firemního webu roku Hudy.cz 

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže WebTop100 proběhlo dnes již tradičně v Národním domě na Vinohradech. Do 18. ročníku soutěže digitálních řešení a firemních webů se přihlásilo 200 projektů. Zpětnou vazbu jim poskytlo více než 50 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Porota hodnotila nejen kvalitu a profesionalitu webů a aplikací, ale i marketingových projektů českých firem.

Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2019 se stala společnost HUDYsport a.s., zabývající se prodejem oblečení, obuvi a veškerého vybavení pro outdoor. „Účast v soutěži WebTop100 je pro nás skvělou možností, jak získat nezávislou zpětnou vazbu a objektivní pohled na náš zcela nový web od zástupců odborné veřejnosti. Všechny podněty, komentáře a detailní hodnocení považujeme za významný zdroj informací a zcela určitě je využijeme pro další rozvoj webu…,“ prozrazuje za vítěze Miroslav Flanderka, Vedoucí oddělení e-commerce HUDYsport a.s.

Digitální agenturou roku 2019 se stala agentura Motionlab s.r.o., osobností digitálního marketingu pak Daniel Kafka, zakladatel společnosti Fragile media s.r.o. Nejlepší Design roku si odnesla společnost Mutumutu s.r.o.


Design roku patří Mutumutu.cz

Letošní výsledky soutěže WebTop100 ukazují pomyslné rozdělení trhu na dvě skupiny. V první skupině jsou společnosti, které se stále posunují a aplikují poslední trendy do svých řešení. A pak je tu druhá skupina, jejíchž řešení se za poslední dobu nikam neposunula a jejich původně špičkový web se posunuje do kategorie průměrný, podprůměrný až nevyhovující. Nejedná se pouze o kosmetické nebo designové nedokonalosti, v mnoha případech jde o bezpečnostní rizika ohrožující nejen fungování webu, ale i třeba klientská data. Soutěž WebTop100 pomáhá firmám i v této oblasti a upozorňuje na bezpečnostní rizika.

Na druhou stranu mi dělá radost, že se do soutěže přihlašují nové projekty a agentury a hned při premiéře jsou schopny se umístit v top 3 nejlepších řešeních. Vítězný web společnosti HUDYsport je vynikající ukázkou čistého designu a funkčnosti. Gratuluji agentuře PeckaDesign ke skvělému výsledku jejich práce," říká Petr Kleiner, nový předseda poroty soutěže WebTop100, dlouholetý ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny, byznysový a marketingový konzultant a zároveň fotograf oceněný prvním místem v soutěži Czech Press Photo


Firemní web roku Hudy.cz a jeho nabídka produktových sekcí na homepage

Hlavními kritérii pro hodnocení webových stránek byly: design, marketingová komunikace, technické řešení a zákaznické funkce. Hodnocení zákaznických funkcí je letošní novinkou.  „Chceme zvyšovat kvalitu digitálního prostředí v ČR. Myslím, že oceněním webů, které nabízí uživatelům nadstandardní funkcionalitu v daném oboru, můžeme i inspirovat trh. Zároveň poskytnutím zpětné vazby můžeme přihlášeným webům pomoct zvýšit kvalitu zákaznického zážitku na webech v ČR,“ podotýká Jakub Karlec, odborný garant soutěže WebTop100 pro zákaznické funkce.

Další obměnou letošního ročníku je rozdělení soutěžní kategorie Digitální reklamní kampaň na tři typy – brandová, social media a výkonnostní kampaň. Vítězem kategorie brandová kampaň je projekt budsafeonline.cz společnosti Avast Software s.r.o., nejlepší social media kampaň má Footshop s.r.o. s projektem Instagram s teniskama na nohou a nejlepší výkonnostní kampaní je Královské studio společnosti HEINEKEN ČR, a.s.

Výsledky kategorií Firemní web v roce 2019

 

Žebříček Auto-moto:

  • ZETOR TRACTORS a.s. (Vlastník: ZETOR TRACTORS a.s., Autor: Giant interactive s.r.o.) - www.zetor.cz 

Žebříček Banky:

  • Česká spořitelna, a.s. (Vlastník: Česká spořitelna, a.s., Autor: Česká spořitelna, a.s.) - www.csas.cz

Žebříček Cestovní ruch:

  • Letiště Praha, a. s. (Vlastník: Letiště Praha, a. s., Autor: VOATT s.r.o./ PragueBest s.r.o.) -  www.prg.aero

Žebříček E-shopy:

  • HUDYsport a.s. (Vlastník: HUDYsport a.s., Autor: PeckaDesign, s.r.o.) - www.hudy.cz

Žebříček Gastronomie:

  • LEROS, s.r.o. (Vlastník: LEROS, s.r.o., Autor: BlueGhost.cz, s.r.o.) – www.leros.cz

Žebříček Obchod a služby B2B:

  • OSA – Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním, z.s. (Vlastník: OSA – Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním, z.s., Autor: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.) - www.osa.cz

Žebříček Obchod a služby B2C:   

  • GrandVision CZ s.r.o. (Vlastník: GrandVision CZ s.r.o., Autor: PragueBest s.r.o.) – http://www.grandoptical.cz
  • HAGOS, s.r.o. (Vlastník: HAGOS, s.r.o., Autor: Minion Interactive s.r.o.) – www.hagos.cz

Žebříček Pojišťovny:        

  • Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (Vlastník: Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Autor: 2FRESH s.r.o.) - www.koop.cz

Žebříček Průmysl a energetika:

  • ČEZ, a. s. (Vlastník: ČEZ, a. s., Autor: FG Forrest, a.s.) - www.cez.cz

Žebříček Telekomunikace:

  • Vodafone Czech Republic a.s. (Vlastník: Vodafone Czech Republic a. s., Autor: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.) - www.vodafone.cz

Žebříček Marketingové a IT agentury:

  • PeckaDesign, s.r.o. (Vlastník: PeckaDesign, s.r.o., Autor: PeckaDesign, s.r.o.) - www.peckadesign.cz

 

Speciální ocenění

 

Nejlepší design roku 2019:

  • Mutumutu s.r.o. (Vlastník: Mutumutu s.r.o., Autor: CreativeDock s.r.o.) - www.mutumutu.cz

Absolutní vítěz kategorie Firemní web roku 2019:

  • HUDYsport a.s. (Vlastník: HUDYsport a.s., Autor: PeckaDesign, s.r.o.) - www.hudy.cz

Digitální agentura roku 2019:

Osobnost digitálního marketingu 2019:

  • Daniel Kafka

 

Výsledky ostatních kategorií v roce 2019

 

Brandová kampaň:

  • budsafeonline.cz (Vlastník: Avast Software s.r.o., Autor: Giant interactive s.r.o.)

Social media kampaň:

  • Instagram s teniskama na nohou (Vlastník: Footshop s.r.o., Autor: Footshop s.r.o.)

Výkonnostní kampaň:

  • Královské studio (Vlastník: HEINEKEN Česká republika, a.s., Autor: Isobar Czech Republic s.r.o.)

E-mailingová kampaň:

  • Představujeme další hvězdu (Vlastník: Marketing Festival s.r.o., Autor: Motionlab, s.r.o.)

Obsahový marketing:

  • Strategie pro blog MALL.CZ (Vlastník: Internet Mall, a.s., a.s., Autor: Obsahová agentura s.r.o.)

Online nástroje:

  • PrintScreen (Vlastník: Tomáš Stoklasa, Autor: BlueGhost.cz, s.r.o.) - www.printscreen.cz

Microsite:

  • Vodafone Kariéra (Vlastník: Vodafone Czech Republic a.s., Autor: McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY) - www.vodafone.cz/kariera

Mobilní řešení:

Nejefektivnější digitální řešení:

  • Shell V-Power trigger e-maily (Vlastník: Shell Czech Republic a.s., Autor: Wunderman Thompson s.r.o.)

 

Kompletní seznam vítězů a všech výsledků najdete v přiloženém dokumentu a na stránkách soutěže WebTop100 https://vysledky.webtop100.cz.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: