4 z 5 lidí s hendikepem se necítí v posilovnách dobře, upozorňuje značka Degree. Nabízí přitom světu fitness řešení

21. 9. 2021 | Kristýna Vozková
Podle průzkumu se až 81 % lidí s tělesným postižením necítí ve sportovních centrech komfortně. Značka Degree spadající pod Unilever se to snaží změnit kampaní vyzývající k tomu vytvořit z center zónu, která podporuje v pohybu každého bez rozdílu a najímá handicapované trenéry.

Značka deodorantů Degree, v Česku známá jako Rexona, vyzývá v rámci své aktuální iniciativy k vytvoření více přátelského prostředí ve fitness centrech pro sportovce s tělesnými handicapy. Podle průzkumu nadace Lakeshore Foundation se totiž až 81 % z nich necítí ve sportovních centrech vítáno. 

Degree tedy ve spolupráci se společností Edelman představuje program s názvem TrainersForHire.com, který shromažďuje na jednom místě handicapované sportovce, kteří jsou ochotni spolupracovat s fitness centry, a nabádá tak sportoviště k vytvoření více inkluzivního prostoru pro všechny milovníky pohybu. Zapojení trenérů se zdravotním postižením může na sportoviště přilákat novou klientelu, která se s ohledem na specifické potřeby pro stávající trenéry jeví jako příliš těžký oříšek. Řada center navíc nedisponuje ani bezbariérovým přístupem. A to se Degree snaží svou iniciativou změnit. Každý má mít přece právo na pohyb.

 

„Degree jako značka věří, že by nikomu nemělo být bráněno v tom, aby zažil výhody pohybu. Proto bojujeme za svět, ve kterém má každý jistotu, že se může pohybovat. S #TrainersforHire je naším posláním prosazovat rozmanitější přístupy k pohybu. Doufáme, že fitness průmyslu – a nejen jemu – připomeneme, že každý si zaslouží svobodu pohybu, ať jste kdokoli, bez ohledu na to, jak se pohybujete,“ uvedla na adresu projektu Kathryn Swallow, viceprezidentka značky Degree.

Kampaň zahrnuje kromě online prostředí také venkovní billboardy a celou řadu dalších aktivit. Jednou z nich je také reklama v The New York Times psaná formou otevřeného dopisu, kde značka vyzývá k zapojení se do projektu. „U The New York Times to ale neskončilo. Vlastně jsem napsala padesáti různým lidem v různých společnostech a v podstatě jsem jim řekla o naší statistice a o tom, že je třeba změnit přístup. Odpovědí bylo ale málo,” dodala Swallow. 

 

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: