„Chováme se k Vám lépe než Google,“ říká Microsoft

6. 2. 2012 | Bednářová Daniela
Google začal upřednostňovat své zisky až příliš okatě. Microsoft se toho snaží využít.

Nejdřív si střílel Samsung z Apple, teď se reklamní boj přesouvá od telefonů k počítačům. Microsoft se snaží upozornit v nové tiskové reklamě “Lidé na prvním místě” na nedostatky svého konkurenta – Googlu.
Změny v bezpečnostních zásadách u Googlu vyvolávají v jeho uživatelích menší záchvaty paniky, konkurenti ale dostali do ruky zbraň proti největšímu hráči na trhu. Google zavádí nepopulární změny u oblíbených služeb. Šermuje slovy jako jsou transparentnost a srozumitelnost, ale podle Microsoftu jde Googlu v podstatě jen o jednu jedinou věc – udělat z vás lákavější sousto pro zadavatele reklamy.

Změny, které Google zavádí, podle Microsoftu narušily jemnou rovnováhu mezi zájmy uživatelů a zájmy Googlu. Pokud se vám nové podmínky Googlu nelíbí, zkuste některé služby Microsoftu, píše se v nové tiskové reklamě. Tento print umístil Microsoft do několika významných amerických deníků jako jsou Wall Street Journal, New York Times a USA Today a snaží se Googlu přetáhnout zákazníky.

Na konci reklamy vyjmenovává Microsoft čtyři svoje alternativní produkty. Emailovou službu Hotmail, vyhledávač Bing, prohlížeč Internet Explorer a Office 365, který umožňuje firmám sdílení pošty a dokumentů.

Tah je to od Microsoftu poměrně chytrý. Uživatelé Googlu v poslední době zjišťují, co všechno o nich Google ví a jak jejich osobní informace hodlá použít pro efektivnější nabízení reklamy. Co ale zvítězí – strach o osobní informace nebo oddanost známým produktům?

Zdroj: www.marketingland.com

Štítky dokumentu: Google Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: