"Farmářský trh" se stal silným brandem

28. 4. 2010 | JTO
Pokud si provozovatel tržnice neví rady s odlivem zákazníků, může sáhnout k jedné osvědčené metodě - totiž ohlásit, že bude pořádat farmařský trh. Toto sousloví se totiž v letošním roce stane pravděpodobně zemědělským buzzwordem číslo jedna - tak jako tomu bylo vloni s mléčnými automaty.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Pokud si provozovatel tržnice neví rady s odlivem zákazníků, může sáhnout k jedné osvědčené metodě - totiž ohlásit, že bude pořádat farmařský trh. Toto sousloví se totiž v letošním roce stane pravděpodobně zemědělským buzzwordem číslo jedna - tak jako tomu bylo vloni s mléčnými automaty.
Průkopníkem masově navštěvovaných farmářských trhů - tedy akce, která podporuje přímý prodej zemědělských potravinářských produktů - se stala Praha, nyní se k podobnému kroku odhodlávají i další města - nejnověji například Kladno, které ohlásilo, že bude farmářské trhy pořádat každý pátek.
"Úspěšnost podobných akcí, jejichž kvalita ovšem často pokulhává, jasně demonstruje přesycenost zákazníka hypermarkety a supermarkety," míní ing. Tomáš Petrášek ze ZÚS. "Trhy tak mohou být předstupněm k pozvolné obnově běžných obchodů s ovocem a zeleninou, pekařství nebo uzenářství."

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: